-
91. Data: 2010-12-07 13:53:55
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: AL <a...@s...tam>
Cavallino pisze:
> Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:
>
>>>> w innych markach nie jest wcale dzo lepiej
>>>
>>> Dziwne, jeszcze nigdy i nigdzie nie miałem problemów z wyjaśnieniem
>>> telefonicznym na czym polega aktualna promocja.
>>
>> za mało wiem
>
> Niestety.
> Co nie przeszkadza Ci wypisywać bzdur.
piszac to pomyslalem sobie, ze bedziesz manipulowal wypowiedziami - to
takie NORMALNE z twojej strony, no nie?
>
>>> Żeby uznać taki stan za normalny, to trzeba mieć w sobie ogrom
>>> bezkrytycyzmu wobec Citroena.
>>> Nie każdy tak ma.
>>
>> nigdzie nie napisalem, ze to normalne
>
> Pośrednio napisałeś, próbując zrzucić winę na potencjalnych klientów
> Citroena i innych dyskutantów.
>
>> 'bezkrytycyzm' wg Ciebie polega na tym, ze wypowiadam sie w watkach, w
>> ktorych mam cos do powiedzenia
>
> Tak właśnie widać w tym wątku, ile miałeś do powiedzenia.
> Udzieliłeś zjebki każdemu kto śmiał skrytykować Citroena,
jakis przyklad?
> Już lepiej by było, gdybyś w ogóle się nie odzywał, pozostawiłbyś
> złudzenia.
>
zal ci dupe sciska?
--
pozdr
Adam (AL)
TG
-
92. Data: 2010-12-07 14:03:59
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> piszac to pomyslalem sobie, ze bedziesz manipulowal wypowiedziami - to
> takie NORMALNE z twojej strony, no nie?
Proszę przestań już karmić tego trola.
W przeciwieństwie do niego nie mam zwyczaju plonkować ludzi za to że gadają
pierdoły choć jego za samo przekręcanie cytatów wypadałoby na samo dno kibla
zapakować.
Mimo wszystko jednak ponawiam prośbę - nie karm go.
On splonkował sobie już pół grupy, jak reszta nie będzie go żywić to sobie
po cichutku w kącie uschnie i tyle.
C
-
93. Data: 2010-12-07 14:04:37
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:
> piszac to pomyslalem sobie, ze bedziesz manipulowal wypowiedziami - to
> takie NORMALNE z twojej strony, no nie?
Tak, zawsze jak gadam z kimś, kto zamiast dyskusji preferuje personalne
pyskówki.
>> Tak właśnie widać w tym wątku, ile miałeś do powiedzenia.
>> Udzieliłeś zjebki każdemu kto śmiał skrytykować Citroena,
>
> jakis przyklad?
LOL !!!
A kogo wysyłałeś do salonów?
Albo tłumaczyłeś że nerwowy jest?
>
>> Już lepiej by było, gdybyś w ogóle się nie odzywał, pozostawiłbyś
>> złudzenia.
>>
> zal mi dupe sciska
Dokładnie.
Chciałoby się pr Citroenowi robić, a tu się nie da, bo daje plamę za plamą.
-
94. Data: 2010-12-07 14:17:00
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Tue, 7 Dec 2010 14:03:59 +0100, CeSaR napisał(a):
> Mimo wszystko jednak ponawiam prośbę - nie karm go.
> On splonkował sobie już pół grupy, jak reszta nie będzie go żywić to sobie
> po cichutku w kącie uschnie i tyle.
No co ty.. on splonkował już pół usenetu. Niekórych po kilkanaście razy.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.
-
95. Data: 2010-12-09 20:19:55
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>
W dniu 06.12.2010 01:07, Konrad L pisze:
>> Co do zawieszenia, nie rozumiem Twojej alergii. Różnica jest znacząco na
>> plus
>
> Wiesz... mam 406 i powiem bardzo, bardzo delikatnie... bezawaryjny to on
> nie jest :) Dlatego z duza rezerwa podchodze do C5 i gdybym sie
> zdecydowal na niego to chcialbym w najwiekszym stopniu ograniczyc
> prawdopodobienstwo "biodegradacji" postepujacej z czasem :) Czyli diesel
> i Hydractive NIET.
Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...
Pamietaj, że kryterium ceny odsprzedaży/utraty wartości w przypadku
marki Citroen raczej utwierdzi Cię w przekonaniu, że inwestycyjnie taki
zakup bywa średnio uzasadniony.
--
\./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
\
/| \ mail: a...@w...pl
___|___) http://home.agh.edu.pl/ajk
/ | skype: andrzejjk, gg: #2281310
-
96. Data: 2010-12-10 12:05:19
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Konrad L <p...@o...pl>
> Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
> zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
> epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
> kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...
Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym. 407... przy nim to
imo nieproporcjonalny glonojad z watpliwej urody paszcza. 508 dopiero
bedzie wygladalo w maire ok. :)
Moje jedyne "ale" to awaryjnosc... Jest to na tyle uciazliwe ze przy
wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdziło mi
sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
kierunkowsazow (które na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;) ),
jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.
> Pamietaj, że kryterium ceny odsprzedaży/utraty wartości w przypadku
> marki Citroen raczej utwierdzi Cię w przekonaniu, że inwestycyjnie taki
> zakup bywa średnio uzasadniony.
Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
czego by nie porównać :)
Pozdr
-
97. Data: 2010-12-10 15:36:48
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>
W dniu 10.12.2010 12:05, Konrad L pisze:
>> Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
>> zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
>> epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
>> kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...
>
> Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
> sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
> Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
> zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
> oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym.
>
> Moje jedyne "ale" to awaryjnosc...
406, którą jeździł kolega, a potem zmienił ją na wersję nowszą była
egzemplarzem bezawaryjnym, jedyny problem dotyczył łączników
stabilizatora po szybkiej jeździe po A4 z Olszyny do Wrocławia (szybciej
było znacznie ciszej) oraz gnących się tarcz hamulcowych. Był tam silnik
1,9 TD. Po zmianie modelu samochód ganiał z 2.0 HDi i też nie było
problemów,
Jest to na tyle uciazliwe ze przy
> wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdziło mi
> sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
> czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
> kierunkowsazow (które na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;)
w BX-ie, Xantii, Berlingo tego nie zauważyłem
),
> jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
> stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
> materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.
No niestety, welurowe fotele to obecnie szmata na bokach i welur w środku
>
> Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
> czego by nie porównać :)
No właśnie tu Scenic trzyma się mocno, ale C4 za dwa lata też będzie
mocne moim zdaniem.
--
\./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
\
/| \ mail: a...@w...pl
___|___) http://home.agh.edu.pl/ajk
/ | skype: andrzejjk, gg: #2281310