eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 97

  • 91. Data: 2010-12-07 13:53:55
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:
    >
    >>>> w innych markach nie jest wcale dzo lepiej
    >>>
    >>> Dziwne, jeszcze nigdy i nigdzie nie miałem problemów z wyjaśnieniem
    >>> telefonicznym na czym polega aktualna promocja.
    >>
    >> za mało wiem
    >
    > Niestety.
    > Co nie przeszkadza Ci wypisywać bzdur.

    piszac to pomyslalem sobie, ze bedziesz manipulowal wypowiedziami - to
    takie NORMALNE z twojej strony, no nie?

    >
    >>> Żeby uznać taki stan za normalny, to trzeba mieć w sobie ogrom
    >>> bezkrytycyzmu wobec Citroena.
    >>> Nie każdy tak ma.
    >>
    >> nigdzie nie napisalem, ze to normalne
    >
    > Pośrednio napisałeś, próbując zrzucić winę na potencjalnych klientów
    > Citroena i innych dyskutantów.
    >
    >> 'bezkrytycyzm' wg Ciebie polega na tym, ze wypowiadam sie w watkach, w
    >> ktorych mam cos do powiedzenia
    >
    > Tak właśnie widać w tym wątku, ile miałeś do powiedzenia.
    > Udzieliłeś zjebki każdemu kto śmiał skrytykować Citroena,

    jakis przyklad?

    > Już lepiej by było, gdybyś w ogóle się nie odzywał, pozostawiłbyś
    > złudzenia.
    >
    zal ci dupe sciska?


    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG


  • 92. Data: 2010-12-07 14:03:59
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > piszac to pomyslalem sobie, ze bedziesz manipulowal wypowiedziami - to
    > takie NORMALNE z twojej strony, no nie?

    Proszę przestań już karmić tego trola.
    W przeciwieństwie do niego nie mam zwyczaju plonkować ludzi za to że gadają
    pierdoły choć jego za samo przekręcanie cytatów wypadałoby na samo dno kibla
    zapakować.
    Mimo wszystko jednak ponawiam prośbę - nie karm go.
    On splonkował sobie już pół grupy, jak reszta nie będzie go żywić to sobie
    po cichutku w kącie uschnie i tyle.

    C



  • 93. Data: 2010-12-07 14:04:37
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > piszac to pomyslalem sobie, ze bedziesz manipulowal wypowiedziami - to
    > takie NORMALNE z twojej strony, no nie?

    Tak, zawsze jak gadam z kimś, kto zamiast dyskusji preferuje personalne
    pyskówki.



    >> Tak właśnie widać w tym wątku, ile miałeś do powiedzenia.
    >> Udzieliłeś zjebki każdemu kto śmiał skrytykować Citroena,
    >
    > jakis przyklad?

    LOL !!!
    A kogo wysyłałeś do salonów?
    Albo tłumaczyłeś że nerwowy jest?


    >
    >> Już lepiej by było, gdybyś w ogóle się nie odzywał, pozostawiłbyś
    >> złudzenia.
    >>
    > zal mi dupe sciska

    Dokładnie.
    Chciałoby się pr Citroenowi robić, a tu się nie da, bo daje plamę za plamą.


  • 94. Data: 2010-12-07 14:17:00
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 14:03:59 +0100, CeSaR napisał(a):

    > Mimo wszystko jednak ponawiam prośbę - nie karm go.
    > On splonkował sobie już pół grupy, jak reszta nie będzie go żywić to sobie
    > po cichutku w kącie uschnie i tyle.

    No co ty.. on splonkował już pół usenetu. Niekórych po kilkanaście razy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
    wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
    tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.


  • 95. Data: 2010-12-09 20:19:55
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>

    W dniu 06.12.2010 01:07, Konrad L pisze:
    >> Co do zawieszenia, nie rozumiem Twojej alergii. Różnica jest znacząco na
    >> plus
    >
    > Wiesz... mam 406 i powiem bardzo, bardzo delikatnie... bezawaryjny to on
    > nie jest :) Dlatego z duza rezerwa podchodze do C5 i gdybym sie
    > zdecydowal na niego to chcialbym w najwiekszym stopniu ograniczyc
    > prawdopodobienstwo "biodegradacji" postepujacej z czasem :) Czyli diesel
    > i Hydractive NIET.

    Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
    zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
    epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
    kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...

    Pamietaj, że kryterium ceny odsprzedaży/utraty wartości w przypadku
    marki Citroen raczej utwierdzi Cię w przekonaniu, że inwestycyjnie taki
    zakup bywa średnio uzasadniony.


    --
    \./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
    \
    /| \ mail: a...@w...pl
    ___|___) http://home.agh.edu.pl/ajk
    / | skype: andrzejjk, gg: #2281310


  • 96. Data: 2010-12-10 12:05:19
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
    > zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
    > epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
    > kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...

    Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
    sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
    Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
    zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
    oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym. 407... przy nim to
    imo nieproporcjonalny glonojad z watpliwej urody paszcza. 508 dopiero
    bedzie wygladalo w maire ok. :)

    Moje jedyne "ale" to awaryjnosc... Jest to na tyle uciazliwe ze przy
    wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdziło mi
    sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
    czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
    kierunkowsazow (które na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;) ),
    jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
    stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
    materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.


    > Pamietaj, że kryterium ceny odsprzedaży/utraty wartości w przypadku
    > marki Citroen raczej utwierdzi Cię w przekonaniu, że inwestycyjnie taki
    > zakup bywa średnio uzasadniony.

    Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
    czego by nie porównać :)

    Pozdr


  • 97. Data: 2010-12-10 15:36:48
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>

    W dniu 10.12.2010 12:05, Konrad L pisze:
    >> Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
    >> zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
    >> epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
    >> kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...
    >
    > Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
    > sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
    > Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
    > zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
    > oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym.
    >
    > Moje jedyne "ale" to awaryjnosc...

    406, którą jeździł kolega, a potem zmienił ją na wersję nowszą była
    egzemplarzem bezawaryjnym, jedyny problem dotyczył łączników
    stabilizatora po szybkiej jeździe po A4 z Olszyny do Wrocławia (szybciej
    było znacznie ciszej) oraz gnących się tarcz hamulcowych. Był tam silnik
    1,9 TD. Po zmianie modelu samochód ganiał z 2.0 HDi i też nie było
    problemów,

    Jest to na tyle uciazliwe ze przy
    > wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdziło mi
    > sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
    > czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
    > kierunkowsazow (które na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;)

    w BX-ie, Xantii, Berlingo tego nie zauważyłem

    ),
    > jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
    > stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
    > materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.

    No niestety, welurowe fotele to obecnie szmata na bokach i welur w środku

    >
    > Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
    > czego by nie porównać :)

    No właśnie tu Scenic trzyma się mocno, ale C4 za dwa lata też będzie
    mocne moim zdaniem.

    --
    \./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
    \
    /| \ mail: a...@w...pl
    ___|___) http://home.agh.edu.pl/ajk
    / | skype: andrzejjk, gg: #2281310

strony : 1 ... 9 . [ 10 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: