    From: Konrad L <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Date: Fri, 10 Dec 2010 12:05:19 +0100

    > Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
    > zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
    > epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
    > kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...

    Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
    sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
    Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
    zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
    oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym. 407... przy nim to
    imo nieproporcjonalny glonojad z watpliwej urody paszcza. 508 dopiero
    bedzie wygladalo w maire ok. :)

    Moje jedyne "ale" to awaryjnosc... Jest to na tyle uciazliwe ze przy
    wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdziło mi
    sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
    czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
    kierunkowsazow (które na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;) ),
    jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
    stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
    materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.

    > Pamietaj, że kryterium ceny odsprzedaży/utraty wartości w przypadku
    > marki Citroen raczej utwierdzi Cię w przekonaniu, że inwestycyjnie taki
    > zakup bywa średnio uzasadniony.

    Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
    czego by nie porównać :)

    Pozdr