eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-09 20:19:55
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 06.12.2010 01:07, Konrad L pisze:
    >> Co do zawieszenia, nie rozumiem Twojej alergii. Różnica jest znacząco na
    >> plus
    >
    > Wiesz... mam 406 i powiem bardzo, bardzo delikatnie... bezawaryjny to on
    > nie jest :) Dlatego z duza rezerwa podchodze do C5 i gdybym sie
    > zdecydowal na niego to chcialbym w najwiekszym stopniu ograniczyc
    > prawdopodobienstwo "biodegradacji" postepujacej z czasem :) Czyli diesel
    > i Hydractive NIET.

    Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
    zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
    epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
    kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...

    Pamietaj, że kryterium ceny odsprzedaży/utraty wartości w przypadku
    marki Citroen raczej utwierdzi Cię w przekonaniu, że inwestycyjnie taki
    zakup bywa średnio uzasadniony.


    --
    \./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
    \
    /| \ mail: a...@w...pl
    ___|___) http://home.agh.edu.pl/ajk
    / | skype: andrzejjk, gg: #2281310

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: