eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-03 19:55:34
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Małą czcionką jest napisane, że oferta dostępna w punktach biorących udział
    > w promocji. Pozostaje zadzwonic do Citroen Polska i zapytać, które to są te
    > punkty.
    Nie zauważyłem nigdzie tej małej czcionki (a szukałem, ale raczej pod kątem
    czegoś w stylu *cena netto, nie uwzględnia VAT). Jeszcze raz sprawdzę.

    > Ale zgadzam się, że Citroen totalnie leci w kulki jeśli chodzi o ofertę na
    > stronie WWW. Jakieś z czapki wzięte ceny, przystające do aut o lepszej
    > renomie. Raz podają, że od tego jeszcze kilkunastotysięczny rabat
    > przysługuje, za tydzień już tym się nie chwalą po to, żeby za dwa tygodnie
    > znowu zacząć to pisać. A w salonie i tak jest ZUPEŁNIE inna oferta. Tak że
    > jeśli chcesz kupić Citroena, to nawet nie patrz na stronę, tylko podejdź
    do
    > salonu.

    Przy cenie zaczynającej się od 68.000 to mi się nawet nie chce do salonu
    jechać. Scenica można kupić od 55.000 zł, Grand Scenica od 65.000, a Mazdę 5
    od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej
    ocenie) nie ma szans :)

    pzdr
    A.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: