  • Data: 2010-12-05 22:04:30
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chopie, dlaczego uważasz, że to ja jestem nerwowy? Spójrz na swojego
    > posta,
    > wypij meliskę i wyluzuj.

    Jestem wyluzowany na maxa.

    > Nie oczekuję od nikogo robienia czegokolwiek za mnie. Gdybyś przypadkiem
    > rozpoczął lekturę wątku od początku, to może byś zauważył, że pytałem o
    > rozbieżność między stroną Citroena, a propozycjami dealerów (trzech, do
    > których się dodzwoniłem).

    Przeczytałem od początku i widzę, że poza wykonaniem 3 telefonów i
    przeglądnięciem stron www zrobiłeś niewiele.
    To tak, jakbyś oglądał losowania lotto i stresował się że nie wygrałeś. Daj
    sobie szansę, wypełnij kupon.

    > Zaintrygowało mnie to, że żaden z nich nie był w
    > stanie odnieść się (ani cenowo zbliżyć) do trwającej ponoć "promocji"

    W salonie fiata chciałem pogadać o ewentualnym zakupie. Pan wiedział o
    samochodzie niewiele. Na koniec nie dał mi katalogu bo go nawet nie miał.
    Dał mi 2 egzemplarze motoru z opublikowanym testem samochodu, który
    teoretycznie mnie interesował.
    Gdybym zadzwonił do tego salonu to czego bym się od tego pana dowiedział?
    Pewnie jeszcze mniej.

    > Jeśli
    > normalne to (parafrazuję) "pies im mordę lizał", a jeśli przypadek to mogę
    > próbować dalej (nawet udając się osobiście do salonu).

    No będzie to poświęcenie z Twojej strony. Proponuję zakup Mercedesa za
    jakieś 250kpln - jest szansa że sami do Ciebie przyjadą.

    > Na numery (tfu... chłyty) typu: "Akurat egemplarza z promocji już nie ma,
    > ale za to mamy mnóstwo innych, tylko nieco (czyli ok. 20%) droższych"
    > jestem
    > już trochę za stary i szkoda mi czasu na dojazd do dealera.

    Proponuję mimo wszystko - daj sobie ( i im też) szansę i przejdź się do tego
    salonu. Możesz im nawet pokazać ich stronę www.
    Za "naukę" na temat ofert i promocji w ich sieci poproś o dodatkową zniżkę.
    Swoją drogą cena 68kpln za podstawowego c4 picasso jest mocno zawyżona więc
    wizytę w salonie polecam tym bardziej.
    W citroenie ostatnio ruch jest spory więc trochę się nie dziwię, że
    dzwoniących z lekka spuszczają na drzewo.