  • Data: 2010-12-05 20:21:27
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2010 18:42, Konrad L pisze:
    > Tez sie spotkalem w citroenie z jakims dziwnym kretactwem.
    >
    > Jest promocja na C5 - 21%-25% na dg.
    >
    > No wiec poszedlem, przejechalem sie i mowie zeby mi skalkulowali, choc
    > sam sobie juz kalkulowalem za pomoca konfiguratora na www. I co ciekawe
    > wyszlo okolo 10% wiecej niz to co liczylem sobie w domu. Pytam dlaczego
    > tak, a oni na to ze DG to konfigurator i cenniki nie dotycza i on ma u
    > siebie inny cennik dla DG. Troche niepowazne podejscie.
    >
    > Pozdr.

    nie wiem, jak to liczyli Tobie. Mnie liczyli w czerwcu, lipcu i sierpniu
    ceny dla DG w oparciu o ceny z konfiguratora. Z tabelek niedostępnych na
    stronie, rozsyłanych do dilerów brali wysokość upustów, przy czym z
    reguły dodawali jeszcze jakiś upust od siebie.

    Zauważyłem, że aktualizacje cennika i konfiguracji przebiegały w cyklach
    co miesiąc. Oprócz niewielkich korekt cen bazowych praktycznie co
    miesiąc zmieniało się wyposażenie dostępne w standardzie w wersjach
    poniżej Exclusive (lusterko elektrochromatyczne, czujniki parkowania,
    pomiar miejsca do parkowanie itd). Do któregoś miesiąca fotele welurowe
    były tapicerowane welurem w całości, potem welur był dostępny wyłącznie
    na środkowej części fotela. Możliwości konfiguracji były dużo uboższe
    niż w konfiguratorach zachodnioeuropejskich, ale wyposażenie standardowe
    mocno odbiegało in-plus od oferty konkurencji (Skoda, Peugeot, Renault, VW)

    --
    \./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
    \