eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-03 22:24:32
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A. pisze:
    >> Małą czcionką jest napisane, że oferta dostępna w punktach biorących udział
    >> w promocji. Pozostaje zadzwonic do Citroen Polska i zapytać, które to są te
    >> punkty.
    > Nie zauważyłem nigdzie tej małej czcionki (a szukałem, ale raczej pod kątem
    > czegoś w stylu *cena netto, nie uwzględnia VAT). Jeszcze raz sprawdzę.
    >
    >> Ale zgadzam się, że Citroen totalnie leci w kulki jeśli chodzi o ofertę na
    >> stronie WWW. Jakieś z czapki wzięte ceny, przystające do aut o lepszej
    >> renomie. Raz podają, że od tego jeszcze kilkunastotysięczny rabat
    >> przysługuje, za tydzień już tym się nie chwalą po to, żeby za dwa tygodnie
    >> znowu zacząć to pisać. A w salonie i tak jest ZUPEŁNIE inna oferta. Tak że
    >> jeśli chcesz kupić Citroena, to nawet nie patrz na stronę, tylko podejdź
    > do
    >> salonu.
    >
    > Przy cenie zaczynającej się od 68.000 to mi się nawet nie chce do salonu
    > jechać. Scenica można kupić od 55.000 zł, Grand Scenica od 65.000, a Mazdę 5
    > od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej
    > ocenie) nie ma szans :)
    >
    eeee jakis nerwowy jestes
    kup tego scenika i juz.

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: