eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-05 12:21:50
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Przy cenie zaczynającej się od 68.000 to mi się nawet nie chce do salonu
    > > jechać. Scenica można kupić od 55.000 zł, Grand Scenica od 65.000, a
    Mazdę 5
    > > od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej
    > > ocenie) nie ma szans :)
    > >
    > eeee jakis nerwowy jestes

    Dziękuję za diagnozę. Jak widać mój psychiatra to nieuk jakiś i jeszcze tego
    nie zauważył.

    > kup tego scenika i juz.

    Kupię albo nie kupię. Tylko co te uwagi mają wspólnego z moim pytaniem o
    dziwną politykę marketingową (?) Citroena?

    pzdr.
    A.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: