  • Data: 2011-03-03 21:00:18
    Temat: Re: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: czak norris <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-03 20:45, Stefan pisze:

    > zastanawiam się nad zakupem około 5-6 letniego citroena C4 w wersji
    > 4-drzwiowej. Dzisiaj oglądałem jedną sztukę (poprzedni model, nowy w
    > salonie) i mocno rozczarowała mnie jakość plastików wewnątrz. Do tego
    > stopnia, że obawiam się o ich stan po kilku latach...

    Mam bliski kontakt z C4 VTS 2.0 benzyna mojego kumpla, fotel przy dość
    ciężkim kierowcy przedarł się przy około ~80kkm, obecnie auto ma ~120kkm
    i poza fotelem środek nie skrzypi i jest OK!

    > Mam następujące pytania do użytkowników kilkuletnich C4:
    > - czy auto jest ciche przy 130-140 km/h? (są wersje 6-biegowe?)
    > - czy wnętrze zaczyna skrzypieć i "latać" po kilku latach?
    > - czy zawieszenie jest ciche czy głośne w czasie jazdy po polskich,
    > miejskich ulicach?

    Nie wiem jak standardowa wersja, ale w wersji z podwójnymi szybami C4
    doskonale izoluje od wszelkich dźwięków z zewnątrz, do tego stopnia, że
    w ogóle nie czuć sportowego charakteru wersji... Minus podwójnych szyb
    jest taki, że (przynajmniej na początku) były tylko w ASO, przednia
    boczna to AFAIR 1.2kpln :(

    BTW szukałbym wersji ze szklanym dachem (mała rzecz a cieszy) i
    skrętnymi xenonami (super jeśli jeździsz dużo po nocy), na rynku wtórnym
    różnica w cenie między golasem a "wypasem" nie powinna przytłaczać.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)