  • Data: 2011-03-04 13:25:23
    Temat: Re: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-04 11:11, Paweł Andziak pisze:

    > Zaciekawiło mnie to auto. Możesz coś więcej o nim napisać? Jak wyglądają
    > koszty eksploatacji? Jaka jest częstotliwość serwisów? Nie znam kosztów
    > serwisu Citroena, a domyślam się, że zawieszenie i hamulce VTSa będą
    > jednak droższe.

    pewnie jak zwykla C4 - co 20tys km

    > Jak wygląda spalanie przy różnym traktowaniu? Miasto, trasa, ostra jazda?

    ile wlejesz - tyle spali :)

    > Jak z miejscem w środku i pakownością? Możesz go porównać do innych
    > samochodów z tego segmentu?

    na pewno wiekszy od Fabii :)
    srodek to odpowiednik compaktow - powiedzialbym, ze raczej w gornej strefie

    > Nadaje się do jazdy na codzień?

    tak
    ale pamietaj, ze zawieszenie w VTS jest fabrycznie obnizone i utrwardzone

    > Szukam szybkiego samochodu, którym będę mógł jeździć na codzień po
    > mieście, ale czasem wybrać się np. na tor. Obecnie mam Fabię I 2.0 (115
    > KM). Szukam czegoś trochę większego i mocniejszego (150 koni i więcej).

    na stronie klubowej KC wisi obecnie takie ogloszenie
    http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/catads
    /adsitem.php?ads_id=14496

    Ale ja bym szukal wersji VTS 'by Loeb'

    --