  • Data: 2011-03-03 20:45:09
    Temat: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: Stefan <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zastanawiam się nad zakupem około 5-6 letniego citroena C4 w wersji
    4-drzwiowej. Dzisiaj oglądałem jedną sztukę (poprzedni model, nowy w
    salonie) i mocno rozczarowała mnie jakość plastików wewnątrz. Do tego
    stopnia, że obawiam się o ich stan po kilku latach...

    Mam następujące pytania do użytkowników kilkuletnich C4:
    - czy auto jest ciche przy 130-140 km/h? (są wersje 6-biegowe?)
    - czy wnętrze zaczyna skrzypieć i "latać" po kilku latach?
    - czy zawieszenie jest ciche czy głośne w czasie jazdy po polskich,
    miejskich ulicach?

    Generalnie chodzi mi o opinię odnośnie komfortu jazdy tym samochodem i
    odporności wnętrza na zużycie.

    Inne uwagi również dobrze widziane.
    Zastanawiam się nad wersją o mocy >100KM. Jeszcze nie wiem czy diesel
    czy benzyna.

    Z góry dziękuję za ewentualne informacje.
    --
    Stefan