  • Data: 2011-03-04 13:22:18
    Temat: Re: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: Franc <k...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja C4 to model z 2009 roku, z czerwca.
    Silnik 1,6 benzyna 122KM.
    Poziom wyposażenia: qulibre pack navi.

    Z plusów:
    - bogate wyposażenie przy dosyć niskiej (relatywnie do konkurencji) cenie
    - szczególnie polecam nawigację i fabryczny zestaw głośnomówiący z
    łączeniem tlefonu przez BT
    - b. wygodne fotele z przodu (z tyłu nie jechałem :-)
    - całkiem sporo miejsca w środku
    - plastiki nie skrzypią i są całkiem miłe w dotyku
    - niskie spalanie - przy tempomacie ustawionym na 90-100 km, komputer
    wskazuje średnie w ok. 6,5 litra benzyny
    - dałem radę rozpędzić auto do 203 km/h - jechałem sam.

    Z minusów
    - mimo wszystko potrafi być w środku całkiem głośno - mogłobyć lepsze
    tłumienie
    - zawieszenie potrafi hałasować
    - dużo elektroniki, która lubi sobie "czasowo" poświrować - wzbudzają się
    czujniki parkowania podczas jazdy.

    --
    Franc