  • 1. Data: 2010-05-27 18:58:39
    Temat: Ciekawy sklep????
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    A ceny jeszcze ciekawsze, chyba ,że to używany sprzęt.

    http://trydslr.com/index.php?main_page=index&cPath=1

    Pzdr
    elm

  • 2. Data: 2010-05-28 05:23:55
    Temat: Re: Ciekawy sklep????
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał w wiadomości
    >A ceny jeszcze ciekawsze, chyba ,że to używany sprzęt.
    >
    > http://trydslr.com/index.php?main_page=index&cPath=1
    >

    > Pzdr
    > elm

    Zasadniczo nie radziłbym wysyłać pieniędzy...

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    :hxWixvDGfjoJ:exposedscammers.wordpress.com/tag/tryd
    slr-com/+http://trydslr.com&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    --
    Lol

  • 3. Data: 2010-05-28 08:34:04
    Od: Jarek Jasiński <j...@v...pl>

    W dniu 2010-05-27 20:58, elm pisze:
    > A ceny jeszcze ciekawsze, chyba ,że to używany sprzęt.
    >
    > http://trydslr.com/index.php?main_page=index&cPath=1
    >

    > Pzdr
    > elm

    1900zł za Nikkora 80-200ED ? Wolne żarty! W dodatku darmowy kurier na
    terenie Unii... Smierdzi moim zdaniem.

  • 4. Data: 2010-05-28 08:39:45
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Jarek Jasiński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:htnv5r$uu2$...@2...76.112.12...

    > 1900zł za Nikkora 80-200ED ? Wolne żarty! W dodatku darmowy kurier na
    > terenie Unii... Smierdzi moim zdaniem.

    A za body d700.... lol, na fejsbuku:) wyskoczyła reklama to i sobie wlazłem.

    Pzdr.
    elm