  • 1. Data: 2009-07-28 06:26:59
    Temat: Ciekawostki - Co moze siedziec w fotoradarze
    Od: Kurian <k...@p...com.pl>

    http://abclocal.go.com/wabc/video?id=6927874

    pozdrawiam
    Kurian

  • 2. Data: 2009-07-28 08:39:38
    Temat: Re: Ciekawostki - Co moze siedziec w fotoradarze
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 28 Lip, 08:26, Kurian <k...@p...com.pl> wrote:
    > http://abclocal.go.com/wabc/video?id=6927874

    Ale to nie jest fotoradar.

  • 3. Data: 2009-07-28 10:08:28
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    slaweks wrote:
    > On 28 Lip, 08:26, Kurian <k...@p...com.pl> wrote:
    >> http://abclocal.go.com/wabc/video?id=6927874
    >
    > Ale to nie jest fotoradar.

    Fotoradar nie fotoradar, ale w srodku jest D3x ;-) Kolejny przyklad, ze za
    pieniadze podatnika mozna poszalec ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 4. Data: 2009-07-28 10:55:37
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Fotoradar nie fotoradar, ale w srodku jest D3x ;-) Kolejny przyklad, ze
    > za pieniadze podatnika mozna poszalec ;)

    Pewnie u nich tez istnieje ustawa o zamówieniach publicznych.
    ;-)
    M..M

  • 5. Data: 2009-07-28 10:55:45
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Fotoradar nie fotoradar, ale w srodku jest D3x ;-)

    Raczej D2Xs. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2009-07-28 10:56:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Fotoradar nie fotoradar, ale w srodku jest D3x ;-) Kolejny przyklad, ze za
    > pieniadze podatnika mozna poszalec ;)

    jestem za tym aby w kazdym fotoradarze byl D3X, 1D3 i Hassle cyfrowe :)

    Roger

  • 7. Data: 2009-07-28 11:44:05
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    marcin.STIG.saldat wrote:

    > Raczej D2Xs. :)

    A mozliwe, niestety nagranie nie było w EjczDi ;-) Nie mniej jednak Nikon
    D50 nie powinien być gorszy ww. zastosowaniu...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-07-28 11:55:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał

    > A mozliwe, niestety nagranie nie było w EjczDi ;-) Nie mniej jednak Nikon
    > D50 nie powinien być gorszy ww. zastosowaniu...

    No nie wiem czy zamknięty w takiej skrzynce na dzień i noc długo by
    podziałał.

    adam

  • 9. Data: 2009-07-28 14:15:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisal w
    wiadomosci news:h4mir2$g8u$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Fotoradar nie fotoradar, ale w srodku jest D3x ;-) Kolejny
    > przyklad, ze za pieniadze podatnika mozna poszalec ;)

    Jak popatrzysz na ceny FR, to sie okaze ze wybrali najtansze
    rozwiazanie.
    Tzn owszem - mogliby probowac z jeszcze tanszym :-)

    Ja tam mam inne pytanie .. jak sie ukradnie to to bedzie niska
    szkodliwosc spoleczna ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2009-08-10 07:11:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    J.F. pisze:
> [...]
    > Tzn owszem - mogliby probowac z jeszcze tanszym :-)
    >
    > Ja tam mam inne pytanie .. jak sie ukradnie to to bedzie niska

    spolecznie to Ci wszyscy kierowcy jeszcze podziekuja... ;)
    Marx