  • 1. Data: 2009-07-27 15:32:41
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/30 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Jak co tydzien konczymy watek zdjecia tygodnia. Do minionego watku warto bylo
    zajrzec chocby po to by zobaczyc nowe zdjecia Janka

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/18/1.htm

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/08/57/1.htm

    czy Andrzeja

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3745734674

    wiec kolejny tydzien mozna uznac za udany :)

    Teraz zaczynamy nowy tydzien wiec czekamy jak zwykle
    na nowe zdjecia komentarze i opinie.

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-07-27 19:28:25
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/30 - fotoplenery.eu
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    tomek pisze:
> [...]
    > ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    > Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy

    witam

    próbowałem założyć konto na stronie fotoplenery, ale nie doszedł do mnie
    mail potwierdzający, więc nadal "z zewnętrznych" linków.

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3757909036

    pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

  • 3. Data: 2009-07-27 19:45:49
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Nie z bieżącego tygodnia, ale ...
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/FAhDr2AEZflsrti
    51O8A6g?feat=directlink

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-27 22:40:03
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > próbowałem założyć konto na stronie fotoplenery, ale nie doszedł do mnie
    > mail potwierdzający, więc nadal "z zewnętrznych" linków.
    > http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3757909036

    Sprawdzilem i Twoje konto jest aktywne. Email potwierdzajacy moze utknal
    w filtrze antyspamowym.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 5. Data: 2009-07-31 09:10:55
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Osiak pisze:
    > Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawdzilem i Twoje konto jest aktywne. Email potwierdzajacy moze utknal
    > w filtrze antyspamowym.
    >
    > pozdrowienia

    maila nie znalazłem, ale na stronę mogę się logować.dzięki

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-07-31 11:10:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Ponownie zaryzykuję, zdjęciem sprzed parunastu dni.

    http://sonorov.deviantart.com/art/Joy-131575649

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"