    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Date: Sun, 05 Jul 2009 18:40:22 -0400

    On Mon, 6 Jul 2009 00:03:27 +0200, "Marek Wyszomirski"
    <w...@t...net.pl> wrote:

    >średnia
    >cóż -

    >I uważasz, ze takich bloków nie da się pociąć (świadomie n ie piszę
    >'ociosać' bo zapewne nieco inaczej obecnie się takie bloki obrabia),
    >przewieźć i potem ustawić? Przekraczasz juz próg śmieszności w tym swoim
    >upartym dowodzeniu, że współcześnie nie podołalibyśmy problemnowi z którym
    >dali sobie radę Egipcjanie.

    widac sie, ze ty jak i Dariusz Zygmunt nie potraficie czytac ze
    zrozumieniem, albo nie chcecie. przypomne jeszcze raz i po raz
    ostatni, bo mnie juz naprawde nudzi ta odnoga watku i wasza
    upierdliwosc, nie majaca zadnego kontruktywnego dla tematu watku
    podejcia.
    a wlasciwie nie. przeczytaj dokladnie cytat, ktory nizej zostawiles i
    postaraj sie zrozumiec calosc (wyraz po wyrazie, ze szczegolnym
    uwzglednieniem slowa EKONOMICZNIE) a potem kombinuj jak odpowiedzic na
    calosc akapitu, a nie na wyrwany jeden wyraz TECHNOLOGIA.
    sorry, ale proscie i dobitniej juz nie potrafie. <rs>