  • Data: 2014-11-25 16:48:30
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Netx <n...@c...pl> wrote:
    > No mnie wypowiedzi Pszemola denerwują ponieważ tak jak nie lubię
    > większości reklam w TV tak nie lubię reklamy iPhone w Usenecie.

    Czy każdy pozytywny komentarz na temat komercyjnego produktu to
    automatycznie reklama? Czy jednak można coś dobrego pochwalić i takiej
    wypowiedzi nie odbierzesz za reklamę? Zastanów się, proszę, gdzie dla
    Ciebie biegnie granica...

    > Poza tym Pszemol nie potrafi przyznać że w (nawet najnowszym) iPhone są
    > wady w porównaniu z konkurencją - jak np. w iPhone 6/6+: brak slotu na
    > kartę pamięci, niestandardowy kabelek, brak wodoszczelności /
    > pyłoszczelności, brak ładowarki indukcyjnej, ogromna hermetyczność
    > środowiska użytkownika i dla programisty, wygórowana cena.

    Wszystkie te tematy były bardzo szczegółowo omawiane na tej grupie i
    wyraźnie tłumaczyłem że przypisanie do jakiejś cechy etykietki "wada"
    bardzo zależy od subiektywnych potrzeb klienta.
    Przykładem tej względności jest np. wielkość urządzenia: dla mnie duży
    rozmiar iPhone6+jest wadą i rozważam poważnie wymianę swego wysłużonego
    iPhone4 na iPhone5S ale dla kogoś, kto używał Samsunga Note i chce kupić
    sobie coś lepszego rozmiar iPhone6+ jest dla niego zaletą.

    Żadna z tych "wad" iPhona jakie wyżej wymieniłeś nie jest *dla mnie* wadą,
    bo albo do czegoś zupełnie nie przywiązuję wagi (nowy typ kabelka Apple
    moim zdaniem jest nawet fajniejszy, dziala wetknięty w obie strony, i
    bardziej niezawodny niż MicroUSB ktore juz parę razy musialem wymieniać w
    innych telefonach, w jednym nawet gniazdko uUSB padło) albo teza o
    "wygórowanej cenie" jest po prostu nieprawdą bo jest wiele smartfonów na
    świecie dużo droższych i listę ich tu podawałem.

    > Poza tym subiektywnie mi się nie podoba design 6+ ale to już kwestia gustu.

    I dlatego że Ci się design Appla nie podoba denerwują Cie moje wypowiedzi
    na tej grupie? :-)) chyba się zagalopowałeś nieco w tych negatywnych
    emocjach i zapomniałeś, że nie o iPhone miałeś pisać tylko o tym czemu Cię
    moje wypowiedzi denerwują!

    > Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym
    > fanbojem, a jeśli nim jest to etatowo wprowadza w błąd potencjalnych
    > mniej zorientowanych klientów na smartfona.

    Nie zdementowałem też pogłoski jaką propaguje Ghost że szukam narzeczonej
    :-)
    Nie zdementowałem pogłoski, że jestem jaszczurem/ufokiem/masonem ani
    cyklistą.
    Po co miałbym wdawać się w takie tematy?

    Ludzie różne rzeczy wymyślają...
    Ci co wierzą i chcą wierzyć w takie brednie i tak będa w nie wierzyć,
    niezależnie od tego co powiem. Mało tego, dla takich ludzi "tylko winny się
    tłumaczy", więc im więcej będę dementował tym bardziej będą przekonani do
    swojej urojonej racji...

    Chwalę iPhone bo używam od ponad 4 lat i dobrze go znam - jest to bardzo
    dobry produkt i jestem po prostu z niego zwyczajnie zadowolony. Zawiedziony
    jestem rozmiarami iP6 i mam nadzieję, że wciąż dostępny iPhone 5S nie jest
    ostatnim modelem w tym rozmiarze.