  • Data: 2014-11-26 13:50:41
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> wrote:

    > chodziło o pdfa. Jakiś problem? :-)

    No właśnie żaden problem.
    Czyli nie umiał...

    > Chciało Ci się to wszystko pisać?

    Nie, siedzial kolo mnie chuligan i wykręcał mi rękę - musiałem pisać :-)

    Po co takie głupie pytania? Oczywiście ze chciało mi się - od takiego
    pisania jest ta grup właśnie. Tobie się nie chce pisać/czytać? To co tu
    właściwie robisz?

    > Ja mam inne wymagania od telefonu noszonego codziennie przy sobie.

    Inne? Znaczy jakie? Bo z tego co napisałeś, to ka mam podobne wymagania....

    > Z tego co napisałem naprawdę korzystam.

    Odpowiedz mi jeszcze na moje pytania dotyczące tej opcjonalnej karty
    pamięci: jaką dużą masz wsadzoną dziś w telefon, co na niej trzymasz, i
    dlaczego tego nie trzymasz w telefonie, w jego wbudowanej pamięci...

    > Mój telefon spełnia wszystkie moje wymagania i kosztuje 200 zł.

    Za 200zl tofaktycznie bardzo dobrze!

    > Sam widzisz że nie pogadamy i nie przekonasz mnie do zakupu ajfona
    > Zaprzestań to bezcelowe.

    Caly czas gadamy :-) Da sie!
    A do zakupu iPhona nie próbuję Cie przekonywać przecież.

    > Znajdę miliony wymówek i odwrócę kota ogonem.

    Hm... Jesteś nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzę, również
    ideologicznie na "nie" :-)

    > Ludzi zakochanych w marce/modelu nie da się przekonać. Trzeba leczyć. Sam
    > dobrze o tym wiesz :-)

    Nie wiem, Ty mi powiedz co robić z takimi co chorobliwie nienawidzą
    marki/modelu?

    > PS. Teraz pędzę do pracy żeby utrzymać rodzinę. A po pracy dużo czytam
    > ale żeby pisać aż tyle to trzeba mieć zdrowie albo za kasę. ;-)

    Albo umieć dobrze sobie zorganizować wolny czas...