  • Data: 2014-11-25 23:43:18
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> wrote:

    > Bo ma bardzo dobry aparat foto,

    Nokie mają dobre aparaty. I pewnie w tej klasie cenowe N8 ma bardzo dobry.

    > bo ma spust migawki,

    Mój iPhone4 też ma...

    > bo ma radio fm i transmiter,

    Plus... jeśli Ci to potrzebne...

    > bo jest tania (stosunek ceny do jakości)

    Jaka to półka cenowa?

    > i nie martwię się że mi upadnie, a jak upadnie to się nie potłucze, bo na
    > pewno mi się w kieszeni nie wygnie :-),

    Ja też się nie martwię :-) Mój upadł mi mnóstwo razy...

    > bo ma slot na kartę pamięci,

    I do czego go używasz?

    Napisz coś więcej na ten temat...
    Ile masz miejsca w telefonie bez karty?
    Jaką dużą kartę masz w tej chwili włożoną?
    Co na niej masz i czemu nie trzymasz tego w trlefonie?

    > bo można podpiąć pendrajwa,

    Plus... jeśli Ci to potrzebne...

    > bo bateria trzyma 3 dni,

    Jak intensywnie korzystasz przez te trzy dni?
    Chodzi o 3 dni czuwania?

    > bo mi się podoba kształt,

    He he :-)

    > bo w porównaniu do satio jest dużo lepsza, bo ma symbiana,

    Popularny os to podstawa!

    > bo... jest dla mnie najlepsza na świecie :-)
    > Zaprzecz.

    Bardzo ładnie to podsumowałeś :-)
    Nie wiem czemu chcesz abym zaprzeczał faktom...

    Cenne są takie rozmowy i wymiany doświadczeń miedzy użytkownikami.
    Ja się od Ciebie np dowiedziałem że są w ogóle telefony z nadajnikiem FM.
    Nie wiedziałem że robi się takie...To napewno się przydaje w jakimś
    starszym samochodzie bez BT na pokładzie do puszczania muzyki z telefonu
    czy komunikatów nawigacji przez samochodowe radio...

    > PS. Ostatnio kolega potrzebował awaryjnie wysłać plik z ajfona bo mu
    > internet stacjonarny padł. Jakież było moje zdziwienie gdy na moje hasło:
    > Podepnij do kompa kablem żeby przegrać - nie da się
    > To ja sobie na n8 wgram i Ci prześlę po BT - nie da się nie będzie
    > połączenia. Wymiękłem. Ale za to lans na całą firmę :-)
    >
    > Tak wiem... Pewnie nie umiał bo obsługa jest zbyt skomplikowana :-)

    Być może nie umiał :-)

    O jaki plik chodziło?
    Najczęściej wysyła się z telefonu na komputer zdjęcia.
    Czy o zdjęcie chodziło?