  • Data: 2011-10-30 00:22:49
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Wyczuwam w Twoim tonie silna frustracje...

    Kiepskiego masz czuja. Moze sciagnij sobie jakas aplikacje do tego? Albo
    Siri popros o pomoc?

    > Cos Cie trapi w tym, ze ktos sie cieszy swoim smarfonem?

    To ciebie trapi, ze ludzie kupuja funkcjonalne urzadzenia i w dupie maja
    Appsy z Marketu.
    Po jaka cholere szerzysz tego raka, jakim jest twoja falszywa definicja
    "smarfona"?

    > Zazdroscisz mu czegos?

    Nie mam ci czego zazdroscic, pustaku.