  • Data: 2011-10-31 15:48:21
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    news:4eac98d1$0$32059$c3e8da3$e3f2c276@news.astraweb
    .com...

    > To ciebie trapi, ze ludzie kupuja funkcjonalne urzadzenia
    > i w dupie maja Appsy z Marketu.

    Mnie to nie trapi wcale. Sugeruje tylko ze taki telefon nie powinien
    sie nazywac smartfone, bo jest w nim tyle samo "smart" co w kazdym
    innym dzis sprzedawanym dumbfonie.

    > Po jaka cholere szerzysz tego raka, jakim jest twoja falszywa definicja
    > "smarfona"?

    Bo tak rozumiem definicje smartfona. Wlasnie mozliwoscia dodawania
    setek jesli nie tysiecy aplikacji dodajacych mnóstwo funkcji i programów
    o których fabryka nie pomyslala rózni sie od dumbfona.

    > Nie mam ci czego zazdroscic, pustaku.

    Sprawiasz wrazenie jakbys wlasnie kupil sobie N9 i leczyl jakies braki...
    Albo byl zagorzalym fanbojem Nokii któremu przykro ze jego firma
    wypuscila kolejnego bubla... Nie placz - Nokia dlugo juz nie pociagnie :-)
    Niedlugo stanie sie niszowym producentem jak Motorola czy RIM/Blackberry.