  • Data: 2010-07-22 23:12:34
    Temat: Re: Cichy napęd do laptopa
    Od: jancio <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-21 13:20, Jasko Bartnik pisze:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Cichy ma być dlatego, że służy jako napęd w "domowym centrum
    > rozrywki", a nie ma nic bardziej denerwującego niż jazgot kręconej
    > płyty w czasie słuchania muzyki. Laptop to Toshiba Tecra A6.

    Zrób jak chcesz...ale ja, po latach bezskutecznego szukania napędów
    cichych i pewnych, doszedlem do wniosku że szukam czegoś co nie istnieje.
    W domowym centrum rozrywki cisza to ważny element, do słuchania muzyki
    krytyczny.

    Rozwiązanie : dowolny napęd, bo służy tylko i wyłącznie do jednorazowego
    zrzucenia zawartości CD do dowolnego formatu bezstratnego (n.p. FLAC).
    Płytka na półkę, Ty odtwarzasz muzykę bezszmerowo z dysku i co nie mniej
    ważne przy CD - bezbłędnie.

    Jancio