-
11. Data: 2009-04-16 21:26:02
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: "metalbeast" <p...@-...pl>
Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gs82ti$po2$1@news.wp.pl...
>
> Uzytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
> news:gs8287$ojr$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> Uzytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisal w wiadomosci
>> news:gs81uc$fkr$2@news.onet.pl...
>>> KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
>>> Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru,
>>> moze lesnicy by patrzyli milszym okiem.
>>
>> Ja tam wole chamski ryk 4T:)
>
> Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)
>
ciekawe czy moje 2T też się tak niesie :D bo ponoć miedzy blokami to
klęska jest. A w lesie będzie klęska ekologiczna, czy co ? bo nie rozumiem.
Kiedyś jak byłem mały (nie chodziłem do podstawówki) chyba zęby wychodziły i
rodzice smarowali czymś co piekło. Mniejsza z tym... ale jak się darłem to
kanarek zawisł do góry nogami na drążku i spadł - sztywny. :O
-
12. Data: 2009-04-16 22:36:25
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: p...@g...com
On 16 Kwi, 23:26, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
> Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:gs82ti$po2$1@news.wp.pl...
>
>
>
> > Uzytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
> >news:gs8287$ojr$1@inews.gazeta.pl...
>
> >> Uzytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisal w wiadomosci
> >>news:gs81uc$fkr$2@news.onet.pl...
> >>> KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
> >>> Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru,
> >>> moze lesnicy by patrzyli milszym okiem.
>
> >> Ja tam wole chamski ryk 4T:)
>
> > Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)
Ehhh.. jak was czytam to az zal dupe sciska, Kuczu z tym loud pipes
sive lives tez przesadza. Czytalem juz na Grupie pare wypowiedzi typu
"chuj ze zwierzyna, wazne ze glosno". Sam jezdzilem XVS 650 z pustym
wydechem, w miare fajnie to brzmialo, ostatnio jezdzilem kumpla Virago
1100 z pustymi rurami, ten bulgot tlokow byl po prostu piekny... W
miescie ludzi mozna powkurzac, ale po kij napierdzielac glosno crossem
przez las? Po czesci mieszkam w okolicach Beskidu Wyspowego, przez co
myslalem o sprzecie typu TT600R, zeby sobie posmigac po okolicznych
gorkach. Tylko po co to ma byc glosne? Smigam w zime skuterem snieznym
po gorach i szczerze wstyd mi podjezdzac pod schroniska moim
pierdzacym 130-konnym (lans mode-on) dwusuwem i wkurwiac wszystkich w
okolicy. Koncze piwko i ide spac. Dobranoc!
--
Pozdrawiam,
Piotrek "Barnaba" F.
-
13. Data: 2009-04-17 05:50:56
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Mustafa pisze:
> No ale jeśli ów wydech może być cichy i nie uprzykrzać życia innym to podaj
> choć jeden powód dla którego ma być głośny.
Jesli wydech ma dac odczuwalne polepszenie (w stosunku do
stock-a)krzywej mocy i momentu to nie moze byc cichy. Takie jest
odwieczne prawo natury. Seryjne motocykle, spelniajace restrykcyjne
normy halasu i emisji spalin, maja duzo wiekszy potencjal zdlawiony
wlasnie przez te normy (nastawy zasilania, katalizatory, tlumiki).
> (pomijam leczenie kompleksów na zasadzie "niech mnie ktoś zauważy")
Mozesz mnie nazwac chorym, nie obraze sie.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
14. Data: 2009-04-17 05:52:34
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:d64430fe-ceac-44d9-a473-e844aa51766f@f19g2000yq
h.googlegroups.com...
On 16 Kwi, 23:26, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
> Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w
> wiadomościnews:gs82ti$po2$1@news.wp.pl...
>
>
>
> > Uzytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
> >news:gs8287$ojr$1@inews.gazeta.pl...
>
> >> Uzytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisal w wiadomosci
> >>news:gs81uc$fkr$2@news.onet.pl...
> >>> KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
> >>> Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru,
> >>> moze lesnicy by patrzyli milszym okiem.
>
> >> Ja tam wole chamski ryk 4T:)
>
> > Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)
Po czesci mieszkam w okolicach Beskidu Wyspowego, przez co
myslalem o sprzecie typu TT600R, zeby sobie posmigac po okolicznych
gorkach. Tylko po co to ma byc glosne? Smigam w zime skuterem snieznym
po gorach i szczerze wstyd mi podjezdzac pod schroniska moim
pierdzacym 130-konnym (lans mode-on) dwusuwem i wkurwiac wszystkich w
okolicy. Koncze piwko i ide spac. Dobranoc!
----------------------------------------------------
------------------------------------------------
Nie wiem czy wiesz ale dopuszczalny w Polsce pozom halasu dla motocykli to
96dB - to juz raczej glosno - bardzo.
Dla porównania oryginalne KTMy LC4 wychodza z fabryki z tlumieniem glosnosci
92dB przy 3750 obr/min (czyli ponad 2 razy ciszej niz w Polsce - 3dB to dwa
razy glosniej).
Takze wszystko zgodnie z przepisami.
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
15. Data: 2009-04-17 08:21:11
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
news:gs95c3$dqv$1@news.wp.pl...
> Jesli wydech ma dac odczuwalne polepszenie (w stosunku do stock-a)krzywej
> mocy i momentu to nie moze byc cichy. Takie jest odwieczne prawo natury.
> Seryjne motocykle, spelniajace restrykcyjne normy halasu i emisji spalin,
> maja duzo wiekszy potencjal zdlawiony wlasnie przez te normy (nastawy
> zasilania, katalizatory, tlumiki).
Wszystko się zgadza, ale jest też druga strona. Np u mnie moje Higashi na
zawodach przy pomiarze pokazało ponad 100db i to grubo, w zasadzie jak się
odezwało to wszyscy przyszli z ciekawości zobaczyć ile wyjdzie:) Fakt faktem
że w porównaniu do stocka to jedzie strasznie po prostu dwa inne motocykle,
na stoku łagodny jak baranek a na higashi jest armagedon. No i wracajac do
tej drugiej strony medalu o której chce powiedzieć to to że czy założe jeden
czy drugi wydech ( plus odpowiednie dynojety ) to i tak czasy jakie kręce na
torze u siebie są podobne bo, czasem moc przeszkadza w niektórych partiach a
czasem pomaga więć prócz haałasy lansu i większego spalania to efektu
wymiernego brak:) Wręcz nawet twierdze że na stocku motor jest bardziej
poręczny i np dla początkującego amatora jest to najlepsze rozwiazanie. I
jak widze że ktoś kupuje do nowego motoru od razu Domy sromy arowy
akrapowicze i inne to moge to nazwac tylko leczeniem kompleksów bo często
słysze takie tłumaczenie: Rafał to nie ma jechać a wyglądać...:)
Inna sprawa że na cichym wydechu można polatać po mało dostępnych terenach
bez narażania się na strażników bo np mojego stoka słychać w lesie raptem na
100m gdzie takie higashi niesie po górach z kilku kilometrów jak nie lepiej,
więc wracajac do tematu ja tam jestem za elektrykiem w teren choć by nawet z
ciekawości.
Pozdrawiam
Rafał
450exc
-
16. Data: 2009-04-17 08:36:44
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
Karambol wrote:
> Flinta misliwego tez ploszy zwierzne, to samo 40 wagonowy sklad
> pociagu lecacy przez las 120 km/h.
Tak gwoli formalności: pociągi pasażerskie mogące jechać 120 km/h nie
mają 40 wagonów, a pociągi towarowe mające 40 wagonów nie jadą 120
km/h.
A pomysł mi się podoba, będę miał ciszej w weekendy.
--
Diobeu
NT650V Deauville '98
GT: Diobeu PL
-
17. Data: 2009-04-17 09:51:43
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
> Nie wiem czy wiesz ale dopuszczalny w Polsce pozom halasu dla motocykli to
> 96dB - to juz raczej glosno - bardzo.
> Dla porównania oryginalne KTMy LC4 wychodza z fabryki z tlumieniem
> glosnosci 92dB przy 3750 obr/min (czyli ponad 2 razy ciszej niz w Polsce -
> 3dB to dwa razy glosniej).
3 dB to dwa razy większy poziom natężenia dźwięku. Subiektywnie 3dB jest
ledwo dostrzegalne.
Subiektywnie zmiana o 10 dB daje wrażenie 2x głośniejszego dźwięku.
To gwoli wyjaśnienia z punktu widzenia inżyniera dźwięku.
MN
-
18. Data: 2009-04-17 14:47:28
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>
Uzytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisal w wiadomosci
news:gs81uc$fkr$2@news.onet.pl...
> KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
> Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru, moze
> lesnicy by patrzyli milszym okiem.
>
Eee no jak elekryczny to nie tak do konca brak ryzyka pozaru... Ale pewnie
jest mniejsze.
MS
-
19. Data: 2009-04-17 15:01:54
Temat: Re: Cichy elektryczny cross
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Karambol"
>Nie wiem czy wiesz ale dopuszczalny w Polsce pozom halasu dla motocykli to
>96dB - to juz raczej glosno - bardzo.
Zależy od poziomu odniesienia.
--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Bo jak się przedstawia wnioski bez oparcia w
`b K...@e...eu.org d' faktach, to się obrywa tam, gdzie plecy
d' http://epsilon.eu.org/ Yb tracą swe szlachetne miano.(Zbyszek Okoń)
`b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'
-
20. Data: 2009-04-17 15:43:04
Temat: Re: Cichy elektryczny cross [OT]
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
metalbeast wydusił z siebie te słowy:
> Kiedyś jak byłem mały (nie chodziłem do podstawówki) chyba
> zęby wychodziły i rodzice smarowali czymś co piekło. Mniejsza z
> tym... ale jak się darłem to kanarek zawisł do góry nogami na drążku
> i spadł - sztywny. :O
bez jaj .. pamiętasz okres, kiedy wyrzynały Ci sie pierwsze ząbki i jak
smakowała pasta?!
To coś jak taki, co to kupuje R1 ... zeby sobie turystycznie pośmigać
100km/h
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI