  • 1. Data: 2009-04-16 17:12:22
    Temat: Fazer 600 '01 - jaki akumulator ?
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Siadl mi akumulator w moim Fazerze.
    Padniety byl 12v 11AH. Na allegro widze akumulatory niby do fazera od 8AH do
    10AH.
    Mozna brac slabszy np 8?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-16 17:41:11
    Temat: Re: Fazer 600 '01 - jaki akumulator ?
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Siadl mi akumulator w moim Fazerze.
    > Padniety byl 12v 11AH. Na allegro widze akumulatory niby do fazera od 8AH

    Tylko po co? Najlepiej weź taki jaki masz napisany w instrukcji obsługi.
    Jeżeli AH ma oznaczać amperogodziny, to bardziej zrozumiałe będzie użycie
    liter Ah.

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2009-04-16 18:00:45
    Od: "D2rek" <l...@p...onet.pl>

    Battery Family: Maintenance Free
    Battery Type: YTX12-BS

    Voltage: 12
    Capacity: 10
    Dimensions: 6" x 3.4375" x 5.125"
    Weight: 7.5 lbs.
    Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 130mm
    Metric Weight: 3.4 kg
    Polarity:
    Acid Volume: 0.6
    Amps: 1.2
    C.C.A.: 180

    pzdr.Darek
    ziemia obiecana ( ta od Reymonta )
    VT 750 GSX 600 F VN 800 Drifter

  • 4. Data: 2009-04-17 06:44:18
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

> [...]
    > Siadl mi akumulator w moim Fazerze.
    > Padniety byl 12v 11AH. Na allegro widze akumulatory niby do fazera od 8AH

    Ja w hornecie mam 6Ah. Pierwszy fabryczny padł na trzeci (obecny) sezon, bo
    go olałem na zimę i nie doładowałem a alarm go wykończył. Niemniej 6Ah
    działa w 600ccm.

    Wojtek