  • 61. Data: 2009-04-21 12:58:36
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marek Borowski pisze:

    > Jaki wyglada typowy algorym wtrysku/zaplonu w motocyklu ?
    > Z jakich czujnikow korzysta i jakimi elementami wykonawczymi steruje ?
    > Z checia zweryfikuje moja teoretyczna wiedze.

    Ale przeciez ja jestem 20 lat za murzynami a Ty jestes specem od
    elektroniki i automatyki !

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 62. Data: 2009-04-21 15:18:01
    Od: Egon <e...@g...com>

    Wy tu pitu pitu o decybelach jak nie o to się rozchodzi. Czytałem
    gdzieś, w jakiejś gazecie, w ŚM, albo jakiejś innej tego typu, że to
    elektryczne coś trzeba ładować aż 3 godziny i na razie masz dużo mniej
    czasu jazdy... tak sie zastanawiam po co to komu co ? Lepszy jest ryk
    porządnego 4 suwa, niż takie o... coś.. no wiecie, chyba, że ktoś lubi
    elektryczne zabawki, ale ja nic nie sugeruje.

    Pozdrawiam
    Egon.

  • 63. Data: 2009-04-21 19:51:34
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Kuczu wrote:

    > Ale przeciez ja jestem 20 lat za murzynami a Ty jestes specem od
    > elektroniki i automatyki !

    Ale Ty jestes praktykiem a ja teoretykiem :-)

    Pozdr

    Marek

  • 64. Data: 2009-05-01 13:25:53
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Netwalker pisze:

    > voila ! :)

    Wyobrażam sobie, że doczekam jeszcze takich czasów, że pojazdy z
    silnikami spalinowymi będą stały w muzeum lub używanie ich będzie
    kosztowne i obwarowane jakimś drakońskimi restrykcjami (Euro9?)

    ale...

    Nie potrafię sobie wyobrazić, na czym miałaby polegać frajda z jazdy
    takim sprzętem? A gdzie wibracje, zapach rozgrzanego silnika,
    pomruk,(niekoniecznie ryk), zmiany biegów? Przecież to kwintesencja
    motocyklizmu. Nie chodzi przecież o to, by dojechać, ale... by jechać.

    Vir

    Duża czarna bawarka

  • 65. Data: 2009-05-01 18:47:08
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Vir wrote:

> [...]
    > pomruk,(niekoniecznie ryk), zmiany biegów? Przecież to kwintesencja
    > motocyklizmu. Nie chodzi przecież o to, by dojechać, ale... by jechać.

    Nie lubie wibracji nie lubie spalin. Lubie za to lekki wiaterek i
    przyspieszenia. Takze kwitesencja motocyklizmu nie dla kazdego jest taka
    sama inaczej kazdy by jezdzil chlodzonym powietrzem choperem z wolnymi
    wydechami... :-).

    Pozdr

    Marek