eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCichy elektryczny crossRe: Cichy elektryczny cross
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Marek Borowski <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cichy elektryczny cross
    Date: Sun, 19 Apr 2009 22:15:39 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <gsg0s5$dki$1@news.onet.pl>
    References: <gs81uc$fkr$2@news.onet.pl> <gs8287$ojr$1@inews.gazeta.pl>
    <gs82ti$po2$1@news.wp.pl> <gs83sn$q4p$2@news.wp.pl>
    <gs862q$rro$1@news.wp.pl> <gs86o8$s59$1@news.wp.pl>
    <gs87gh$33c$1@news.onet.pl> <gs95c3$dqv$1@news.wp.pl>
    <gsb131$mgq$1@news.onet.pl> <gsfn5v$fdb$1@news.wp.pl>
    <gsfqud$sd5$1@news.onet.pl> <gsfucj$6f0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-194126238208.net-serwis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1240172229 13970 194.126.238.208 (19 Apr 2009 20:17:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Apr 2009 20:17:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gsfucj$6f0$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594277
    [ ukryj nagłówki ]

    Kefir wrote:
    > Marek Borowski wrote:
    >> Kuczu wrote:
    >>> Marek Borowski pisze:
    >>>>
    >>>> No i w czym jest problem ? Wieksza pojemnosc i/albo optymalizacja
    >>>> (czyt. elektronika) zalatwi sprawe.
    >>>
    >>> Czyli co ? Trzeba rozwiert robic ? Bzdury czlowieku takie opowiadasz
    >>> ze az zle sie czyta.
    >>>
    >>>
    >> To ze nie rozumiesz nie oznacza iz to sa bzdury. Nie kaze Ci nic rozbic
    >> Pisze o nowych modelach w porownaniu do starych - ze nic nie traca.
    >> Wyobraz sobie ze projektujesz nowsza wersje modelu motocykla.
    >> Dokladasz katalizator, stwierdziles iz dolozenie katalizatora obniza
    >> moc - zgadzam sie. Wiec aby utrzymac moc trzeba co zrobic tak ?
    >> Rozwiazan jest kilka jedno to zwiekszyc pojemnosc.
    >> Inne to np. zwiekszyc sprawnosc silnika - a to da sie zrobic dzieki
    >> zaawansowanym algorytmom sterowania silnika ktorych bez elektroniki
    >> nie uzyskasz. Popatrz sobie na nowe modele np. Bandita, Transalpa i
    >> zobaczysz ze tak sie robi.
    >
    > Bandit: z 600 na 650 oraz 1200 na 1250. Transalp ewoluowal z 600 do 700.
    > Masz jeszcze jakies ciekawe teorie?
    Tak. Zwiekszyc stopien sprezania.

    >Nie krepuj sie, bedzie weselej ;)
    >
    Grunt to dobre argumenty nie ?
    Twierdzisz iz zwiekszanie pojemnosci nie zwieksza mocy ?
    Albo ze elektroniczne algorymy sterownia nie poprawiaja osiagow ?


    Pozdr

    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: