  • Data: 2009-04-19 20:53:45
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Bzdura. Nie umiesz czytac ze zrozumieniem.
    > Cytuje (sam siebie):
    > "Seryjne motocykle, spelniajace restrykcyjne normy halasu i emisji
    > spalin, maja duzo wiekszy potencjal zdlawiony wlasnie przez te normy
    > (nastawy zasilania, katalizatory, tlumiki)."
    >
    > Tak wiec aby te ukryte moce uaktywnic nalezy pogrzebac przy dolocie i
    > przy wydechu.

    Pytanie po co ? Jesli nowe motocykle sa tak samo dobre lub lepsze (w
    sensie osiagow) od starych to po co je na sile "ulepszac". Uwazam iz
    jak Ci motocykl nie odpowiada idziesz do salonu i kupujesz taki jaki Ci
    odpowiada.

    > Ale lepiej ze niby co ? Ja uwazam ze lepiej miec oddlawione 1000 ccm niz
    > zdlawione 1000 ccm w TYM SAMYM motocyklu. I o tym jest dyskusja.

    Kosztem srodowiska i innych uzytkownikow drog PUBLICZNYCH. A jesli
    uwazasz ze 200 KM w nowym VMax to za malo to ja przepraszam.....

    Pozdr

    Marek