  • Data: 2009-04-19 20:27:09
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Wow ! Internetowi teoretycy to to co lubie najbardziej :)
    >
    > A powiedz mi moj Wielki Teoretyku jak mam odblokowac moce drzemiace w
    > posiadanym motocyklu bez jego zmiany na nowszy/wiekszy/mocniejszy ?

    Ale po co ? Dyskusja zaczela sie od tego iz w nowe motocykle
    (spelniajace restrykcyjne normy halasu i emisji spalin, maja duzo
    wiekszy potencjal zdlawiony wlasnie przez te normy - nastawy zasilania,
    katalizatory, tlumiki) sa gorsze od starych. Wiec pisze ze nie sa.
    Lepiej miec nowe 2000 cm3 spelniajace wszystkie normy niz "oddlawione"
    stare 1500 cm3. (osiagi moga byc podobne).

    Pozdr

    Marek