-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ciągłość przeglądu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ot5flo$7a7$2$gof@news.chmurka.net> <ot5gom$4v2$1@node2.news.atman.pl>
<59f649d3$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<ot76bi$202$1@node1.news.atman.pl>
<59f72be6$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<59f754bc$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<ot7o5r$got$3@node1.news.atman.pl>
<59f768f4$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<ot7r20$got$5@node1.news.atman.pl>
<59f7743c$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<ot7tus$got$6@node1.news.atman.pl> <ot83q0$v36$1@usenet.news.interia.pl>
<otdndq$e2l$2@node1.news.atman.pl>
<59fab82b$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<otek48$i6o$1@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Thu, 2 Nov 2017 09:59:23 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <otek48$i6o$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <59fade6d$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.253.45
X-Trace: 1509613166 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 655 94.254.253.45:32318
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618044
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-02 o 09:13, Maciek pisze:
> W dniu 2017-11-02 o 07:16, cef pisze:
>> A to nie wiedziałeś o tym?
>> Co innego wjechać jak trzeba wjechać albo nie da się inaczej,
>> a co innego jak ktoś świadomie na każdym progu obciąża
>> sobie niesymetrycznie zawieszenie.
> Ok, ale zawieszenie jest obciążone niesymetrycznie przy każdej
> najmniejszej nierówności. Nie da się tego uniknąć. Nawet najeżdżając na
> spowalniacz kołami teoretycznie na wprost, zawsze masz jakąś
> niesymetryczność. Zawieszenie pracuje - zwłaszcza na naszych drogach i
> spowalniacze raczej nie są kluczowym elementem, który powoduje szybsze
> zużycie elementów.
Owszem pracuje, ale rzadko kiedy w normalnym ruchu przejeżdżasz
przez taką ewidentną belkę - zazwyczaj jest jakaś niesymetryczność ale
nie takiego rzędu. Nie zastanawiałem się nigdy
ile razy trzeba tak najechać, żeby odczuć efekt.
Zakładam, że mieści się to w normalnym zużyciu.
Tak jak zapewne zmieściło by się rozpędzanie na jedynce do 70km/h
ale jakoś nikt tego robi. A już na pewno rzadziej to widać niż
najeżdżanie bokiem na próg :-).
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.17 11:26 Poldek
- 02.11.17 11:33 Poldek
- 02.11.17 12:03 J.F.
- 02.11.17 12:42 Poldek
- 02.11.17 12:55 Poldek
- 02.11.17 13:08 Poldek
- 02.11.17 13:09 Poldek
- 02.11.17 13:14 Poldek
- 02.11.17 13:19 Poldek
- 02.11.17 13:31 Poldek
- 02.11.17 13:35 Cavallino
- 02.11.17 13:42 Poldek
- 02.11.17 13:48 Poldek
- 02.11.17 13:54 ddddddddddddd
- 02.11.17 14:09 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=