-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ciągłość przeglądu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ot5flo$7a7$2$gof@news.chmurka.net> <ot5gom$4v2$1@node2.news.atman.pl>
<59f649d3$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<ot76bi$202$1@node1.news.atman.pl>
<59f72be6$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<59f754bc$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<ot7o5r$got$3@node1.news.atman.pl>
<59f768f4$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<ot7r20$got$5@node1.news.atman.pl>
<59f7743c$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<ot7tus$got$6@node1.news.atman.pl> <ot83q0$v36$1@usenet.news.interia.pl>
<otdndq$e2l$2@node1.news.atman.pl>
<59fab82b$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<otek48$i6o$1@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Thu, 2 Nov 2017 09:59:23 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <otek48$i6o$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <59fade6d$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.253.45
X-Trace: 1509613166 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 655 94.254.253.45:32318
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618044
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-02 o 09:13, Maciek pisze:
> W dniu 2017-11-02 o 07:16, cef pisze:
>> A to nie wiedziałeś o tym?
>> Co innego wjechać jak trzeba wjechać albo nie da się inaczej,
>> a co innego jak ktoś świadomie na każdym progu obciąża
>> sobie niesymetrycznie zawieszenie.
> Ok, ale zawieszenie jest obciążone niesymetrycznie przy każdej
> najmniejszej nierówności. Nie da się tego uniknąć. Nawet najeżdżając na
> spowalniacz kołami teoretycznie na wprost, zawsze masz jakąś
> niesymetryczność. Zawieszenie pracuje - zwłaszcza na naszych drogach i
> spowalniacze raczej nie są kluczowym elementem, który powoduje szybsze
> zużycie elementów.
Owszem pracuje, ale rzadko kiedy w normalnym ruchu przejeżdżasz
przez taką ewidentną belkę - zazwyczaj jest jakaś niesymetryczność ale
nie takiego rzędu. Nie zastanawiałem się nigdy
ile razy trzeba tak najechać, żeby odczuć efekt.
Zakładam, że mieści się to w normalnym zużyciu.
Tak jak zapewne zmieściło by się rozpędzanie na jedynce do 70km/h
ale jakoś nikt tego robi. A już na pewno rzadziej to widać niż
najeżdżanie bokiem na próg :-).
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.17 11:26 Poldek
- 02.11.17 11:33 Poldek
- 02.11.17 12:03 J.F.
- 02.11.17 12:42 Poldek
- 02.11.17 12:55 Poldek
- 02.11.17 13:08 Poldek
- 02.11.17 13:09 Poldek
- 02.11.17 13:14 Poldek
- 02.11.17 13:19 Poldek
- 02.11.17 13:31 Poldek
- 02.11.17 13:35 Cavallino
- 02.11.17 13:42 Poldek
- 02.11.17 13:48 Poldek
- 02.11.17 13:54 ddddddddddddd
- 02.11.17 14:09 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-12 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-03-12 Prawo u polaczków
- 2025-03-12 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-03-12 O co chodzi Aliorowi?
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=