  • Data: 2017-11-02 13:31:24
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-01 o 13:21, RadoslawF pisze:

    > Z tego co piszesz wynika że masz coś nie tak z oczami, jakąś
    > nadwrażliwość którą błędnie interpretujesz jako źle ustawione
    > światła u innych.

    Jeśli jedzie za mną facet, napier----a mi po lusterkach tak, że muszę
    rękami zasłaniać, a wszystkie tablice nad drogą jarzą się jak oświetlone
    długimi, to nie jest nadwrażliwość. Szczególnie, jeśli facet (albo to
    była baba) skręca w boczną i nagle wszystko robi się normalnie. A nie
    jechał/a na długich, tylko miał/a:
    a. przekrzywione jedno światło (najprawdopodobniej puknięte i o
    puknięciu nie ustawione),

    lub
    b. zamiast H7 wkręcone ledy lub NAJT BREJKER 150% POWER (świadczy o tym
    często niebieska poświata),

    lub
    c. nowe auto z ledami lub zenonami, ale świeciły ostro i jasno, tylko że
    blisko i nic nie było widać poza 50 metrów przed samochodem, więc przy
    pomocy klucza imbusowego facet podkręcił i teraz świecą mu pięknie i
    innym też pięknie prosto w oczy.

    Dochodzą jeszcze wariacje pośrednie, typu stare BMW z wstawionymi
    zenonami, ale bez poziomowania, bo z poziomowaniem byłoby drogo itp.