  • Data: 2017-11-02 13:19:34
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-01 o 08:00, Budzik pisze:

    > Oczywiście masz racje, ze zle ustawione swiatła to plaga.
    > Nie moge zrozumiec dlaczego policja tego nie sciga.
    > Ale to nie jest IMO az tak niebezpieczne w danym momencie.
    > Raczej przy dłuższej jezdzie bo po prostu mecza sie oczy.
    >
    > Ja takim regularnie swiece długimi po oczach w ramach podziekowania a jak
    > taki jedzie mi z tyłu to przeciwmgielne.
    > No chyba ze to ciezarówka, wtedy daje znac przez CB. Co ciekawe, kierowcy
    > sa zawsze zdziwieni. Tak jakby w ogole tego nie sprawdzali i nie dbali o
    > to.

    Gdybym miał mrugać każdemu, kto mnie razi, to musiałbym mrugać do
    chwilę. Zdarzyło mi się, że ktoś jechał za mną i napie----ł mi po
    lusterkach, a potem na czerwonym świetle zjechał na pas obok i stanął
    obok mnie. Wtedy opuściłem szybę i uprzejmie chciałem zwrócić uwagę. W
    reakcji jest pełne zdziwienie, "ale o co chodzi?". To w najlepszym
    wypadku. Więc to jest dla mnie dowód, że musi być kontrola z zewnątrz,
    bo nie ma co liczyć, że dobrego serca wszyscy zaczną dbać o to, czy aby
    kogoś nie rażą.