  • Data: 2017-11-02 09:59:23
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-02 o 09:13, Maciek pisze:
    > Ok, ale zawieszenie jest obciążone niesymetrycznie przy każdej
    > najmniejszej nierówności. Nie da się tego uniknąć. Nawet najeżdżając na
    > spowalniacz kołami teoretycznie na wprost, zawsze masz jakąś
    > niesymetryczność. Zawieszenie pracuje - zwłaszcza na naszych drogach i
    > spowalniacze raczej nie są kluczowym elementem, który powoduje szybsze
    > zużycie elementów.

    Owszem pracuje, ale rzadko kiedy w normalnym ruchu przejeżdżasz
    przez taką ewidentną belkę - zazwyczaj jest jakaś niesymetryczność ale
    nie takiego rzędu. Nie zastanawiałem się nigdy
    ile razy trzeba tak najechać, żeby odczuć efekt.
    Zakładam, że mieści się to w normalnym zużyciu.
    Tak jak zapewne zmieściło by się rozpędzanie na jedynce do 70km/h
    ale jakoś nikt tego robi. A już na pewno rzadziej to widać niż
    najeżdżanie bokiem na próg :-).