  • 21. Data: 2010-11-12 08:56:53
    Temat: Re: Ciaganie przyczepy na kat B
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości
    news:4cdc8d7f$1@news.home.net.pl...
    > A skad taki pomysl ?

    W zasadzie nie weryfikowalem ale tek oswiecil mnie dyzurny poznanskiej
    drogowki kiedy przerabialem temat E do B...

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2010-11-12 08:57:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Pojedz do DE, tam sie czepiaja i sprawdzaja dokladnie :)

    Otoz to, w DE z kolei najbardziej interesowalo ich to co hak ma na tabliczce
    znamionowej.

    --
    Picasso

  • 23. Data: 2010-11-12 09:03:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości

    (...)

    http://cita.pl/be_przyczepa.jpg

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 24. Data: 2010-11-12 10:30:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 08:56:53 +0100, P_ablo napisał(a):

    > W zasadzie nie weryfikowalem ale tek oswiecil mnie dyzurny poznanskiej
    > drogowki kiedy przerabialem temat E do B...

    No to ci zle powiedzial... Wystarczy pzreczytac kodeks.

    --
    Maciek

  • 25. Data: 2010-11-12 13:09:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-11 19:33, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > http://forumsamochodowe.com/album_pic.php?pic_id=100

    Podali może źródło pochodzenia tego materiału, czy tylko dorzucili
    swoje logo?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 26. Data: 2010-11-12 15:00:10
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-11-12 13:09, Artur Maśląg pisze:

    > Podali może źródło pochodzenia tego materiału, czy tylko dorzucili
    > swoje logo?

    Pamietalem, ze kiedys ktos juz wrzucal na grupe ta tabelke. Niestety
    stracilem linka, a w archiwum ciezko bylo sie jej doszukac.
    Znalazlem ja przez Google:
    http://www.forumsamochodowe.com/1rzyczepka-a-prawo-j
    azdy-b-dmc-przyczepki-vt937.htm
    Przypuszczam, ze logo dodalo sie z automatu po dolaczeniu pliku do
    wypowiedzi.

    BTW, kto stworzyl ta tabelke? Widze, ze Kuba tez(?) ma ja na swojej stronie.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 27. Data: 2010-11-12 16:35:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-12 15:00, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
    (...)
    > Pamietalem, ze kiedys ktos juz wrzucal na grupe ta tabelke.

    Pierwszy byłem chyba ja (reszta to już powielenia - no chyba, że
    było inaczej), ale nie jestem jej autorem, jak już dawno temu
    pisałem. Pozwolę sobie zacytować samego siebie sprzed ~4 lat:
    <cite>
    Ta tabelka jest skrotowym podsumowaniem opinii
    prawnej obecnych przepisow, przeprowadzanej przez KG Policji.
    To jest *oficjalne* stanowisko Policji oraz jedyna poprawna
    interpretacja obowiazujacych przepisow na dzien dzisiejszy.
    Mimo niejasnosci pewnych zapisow ustawowych, jednak zgodze sie
    z interpretacja prawna przeprowadzona przez biuro prawne WRD KG,
    niz z domorosla interpretacja PoRD w wydaniu grupowym.
    Dodam tylko, ze udalo sie taka opinie uzyskac (ktora zostala
    rozeslana do wszystkich komend wojewodzkich) dzieki staraniom
    wielu osob (kierowcow) oraz dobrej woli naczelnika WRD KSP.
    </cite>

    > Przypuszczam, ze logo dodalo sie z automatu po dolaczeniu pliku do
    > wypowiedzi.

    Dla materiałów własnych to rozumiem, ale obcych?
    (...)
    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 28. Data: 2010-11-12 18:08:36
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-11-12 08:30, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > strefa zamieszkania: 20 km/h
    > obszar zabudowany: 50 km/h w godzinach 5.00-23.00
    > obszar zabudowany: 60 km/h w godzinach 23.00-5.00
    > poza obszarem zabudowanym, droga jednojezdniowa: 70 km/h
    > poza obszarem zabudowanym, droga dwujezdniowa: 80 km/h
    > droga ekspresowa (jedno i dwu jezdniowa): 80km/h
    > autostrada: 80km/h

    Dziekowac :) jestes zawodowo zwiazany z motoryzacja, czy poprostu masz
    tak dobra pamiec ? :)

    ogolnie 80km/h nie przekraczam, zycie mi jeszcze mile :)

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 29. Data: 2010-11-12 18:13:12
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-11-12 08:30, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    A jeszcze przy okazji skoro znasz dobrze temat, i kodeks w malym palcu :)

    Auto ma 4,4m dlugosci. Przyczepa z hakiem 7m, razem 11,4m

    Jest podobno jakis przepis z Polsce ktory nakazuje mi oznaczenie zestawu
    pojazdow. I tutaj opinie sa podzielone, nawet wsrod "karawaniarzy",
    podobno jak przekraczam "jakas" dlugosc zestawu to musze go oznaczyc
    odpowiednimi naklejkami odblaskowymi.
    Znasz moze ten temat ? cos wspominano o 8,5m ale sam juz nie pamietam.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 30. Data: 2010-11-12 23:01:03
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-11-12 18:13, krzyss pisze:

    > A jeszcze przy okazji skoro znasz dobrze temat, i kodeks w malym palcu :)

    Dzieki za uznanie, ale ja tylko wyszukalem tych informacji w Google :)
    Co do pytania:

    > Auto ma 4,4m dlugosci. Przyczepa z hakiem 7m, razem 11,4m

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

    z dnia 31 grudnia 2002 r.

    w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
    wyposażenia

    (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.)

    Dział III

    Warunki techniczne pojazdu samochodowego i przyczepy przeznaczonej do
    łączenia z tym pojazdem

    Rozdział 3

    Światła

    § 12. 1. Pojazd, z zastrzeżeniem ust. 2, wyposaża się w następujące
    światła zewnętrzne:

    (...)

    15) obrysowe przednie i tylne - pojazd samochodowy i przyczepa, których
    szerokość przekracza 2,1 m; nie stosuje się do podwozia samochodu
    ciężarowego z kabiną w zakresie świateł obrysowych tylnych;
    16) pozycyjne boczne - pojazd samochodowy i przyczepa, których długość
    przekracza 6 m (długość przyczepy powinna być liczona razem z dyszlem).

    Czym sie roznia pozycyjne od obrysowych musisz doszukac juz sam.