  • 1. Data: 2010-11-11 15:14:31
    Temat: Re: Duże kombi, w skórze ?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrew napisal:
    > Szukam jak największego kombi, w skórze, mało awaryjne, nie ukrywam żeby
    > paliło jak najmniej ;) Wiem że takie rzeczy to w Erze, no ale... Troche
    > tego na rynku jest wiec jest w czym przebierac :)
    > Podoba mi sie Volvo 850, fajne :) Ale podobno to pali sporawo :/

    Z ciekawości: po co szukasz? Dopiero co pisałeś, że zabrali
    ci prawo jazdy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-11 16:25:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrew napisal:
    > No chyba nie myslisz ze jezdze komunikacja miejska ?

    Taksówkami? Wynająłeś kierowcę?
    Wybrałeś się do Lwowa po nowe? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-11-11 19:43:41
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-11 16:25, Andrew pisze:

    > No chyba nie myslisz ze jezdze komunikacja miejska ?

    Nie no, skad, nikt cie o to nie podejrzewa. Dzieciaku.
    Zrob moze przysluge pmsowemu spoleczenstwu i wypierdalaj stad. Nie
    zapomnij zabrac ze soba swego koslawego swiatopogladu.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-11-12 11:32:56
    Temat: Re: Du&#191;e kombi, w skórze ?
    Od: n...@o...pl

    > Nie no, skad, nikt cie o to nie podejrzewa. Dzieciaku.
    > Zrob moze przysluge pmsowemu spoleczenstwu i wypierdalaj stad. Nie
    > zapomnij zabrac  ze soba swego koslawego swiatopogladu.
    Spokojnie. Przecież jak kupi zawinięte w skórę to i tak nigdzie nie pojedzie.
    ;-)