  • Data: 2011-11-24 07:51:28
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtyk z kluczem - nie da się włożyć z przesunięciem czy odwrotnie.
    > Zasilanie jest poprawne.
    > Nie ma zwarcia do obudowy.
    > Próbowałem przełączać Master/Slave - bez rezultatu.

    No to chyba rzeczywiście masz problem. Bo nie wydaje mi się, żeby
    ustawienia w biosie miały cokolwiek do tego. Z drugiej strony... Może
    czas zmienić napędy? Dwa razy prześlesz pocztą te przejściówki i masz
    nowy napęd ;)
    Może od razu na BR?

    Kiedyś były dostępne przejściówki gigabajta, z nimi nigdy problemu nie
    było, ale dawno nie widziałem. Obudowane, z rozsądnie poprowadzonym
    zasilaniem (kabel zasilający dysk przechodził po prostu przez
    przejściówkę).

    Pozdrawiam

    DD