  • Data: 2011-11-27 04:14:46
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak
    Od: " MH" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Miałem niedawno niesympatyczną awarię komputera - kocica zaszczała
    > kartę grafiki i płytę główną.
    >
    > W trybie pilnym musiałem kupić nową płytę - a ponieważ poprzedni
    > procek to "tylko" Core2Duo na LGA775 i poprzednie pamięci to "ledwie"
    > DDR2, to trzeba było kupic wszystko :(
    >
    > W rozpędzie nie zwrócilem uwagi, jak bardzo budżetową płytę główną mi
    > sprzedawca wybrał - ASUS P8H61-M LX :( Krótko - bez portów PATA.
    > Ponieważ płyta, procesor i nowa pamięć dość radykalnie naruszyła mój
    > budżet stwierdziłem, że muszę jakoś inaczej poradzić sobie z moimi
> [...]
    Wyluzuj !!! Też mam na stanie 3 kocury.. Temat ciutę spoza elektroniki ..
    Zupełnie SERIOty pozaelektroniczne.. Nie mniej jednak , to nie są duże
    koszta.. Kup se nową płytę z prockiem jaki chcesz , kocurom nie pozwalaj na
    wszystko , i będzie Kolego OK..

    Mam 3 kocury na stanie , (no mam pierdolca na tym punkcie) , ale nie pozwalam
    łajzom wlazywać do mojej prototypowni !!

    MH