  • Data: 2011-11-28 18:33:44
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris_gor" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4ecded1c$0$5818$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie pamiętam, czy u tego gościa, czy nie, ale też kupiłem takie dwie
    > sztuki i tez nie działały ;-( Co wiecej po podpięciu blokowały płytę
    > główną,

    Zastanawiam się jaki scalak jest w stanie obsłużyć taką konwersję
    SATA na PATA bez szybkiego procesora w środku... Czy protokół
    komend do dysku jest taki sam w obu? To tylko manipulacja
    sygnałami aby je uszeregowić i przenieść na wyższą nośną?

    Może ta przejściówka będzie działać tylko z HDD a z CD-ROM nie?
    Pytań takich można stawiać wiele... :-)