  • 31. Data: 2013-01-09 10:29:11
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:kchpmo$uf9$1@atena.e-wro.net...

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Napewno OpenCL dla WinXP był w driverach 11.12 albo 11.11 (czyli roczne a
    > nie dwuletnie). Można je ściągnąć z archiwum driverów na stronie AMD:
    > http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/previo
    us/Pages/radeonaiw_xp.
    > aspx (co prawda archiwum są już tylko angielskie wersje, ale w necie
    > znajdziesz multi-languaga jeśli muszą być polskie)

    > Są emulatory CUDA.

    Mozesz cos wiecej napisac? Daloby sie zaemulowac CUDAka na OpenCl?

  • 32. Data: 2013-01-09 14:00:47
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-09 00:00, R.e.m.e.K pisze:

    > Zobacz to:
    > http://www.tipard.com/mod-converter.html

    Konwersja w trakcie z zaznaczonym wykorzystaniem AMD APP
    http://img267.imageshack.us/img267/7904/tipardmodcon
    verteramdap.png

    Kolejny z programów-śmieci z grupy "za 30$", do tego WOT na stronie
    producenta daje jasny przekaz co do jego wiarygodności (wszystko na
    czerwono).

    --
    /MB

  • 33. Data: 2013-01-09 14:07:27
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-08 19:49, maX pisze:

    > Są emulatory CUDA.

    A coś bardziej konkretnie?
    Bo o OpenCL CUDA wrapperach krążą od kiedy pamiętam opowieści jak
    o kamieniu filozoficznym ;>

    --
    /MB

  • 34. Data: 2013-01-09 14:14:59
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 09 Jan 2013 14:00:47 +0100, Michal napisał(a):

> [...]
    >
    > Kolejny z programów-śmieci z grupy "za 30$", do tego WOT na stronie
    > producenta daje jasny przekaz co do jego wiarygodności (wszystko na

    A to szkoda, bo juz chcialem Ci dac info o tym jak go za free zdobyc
    (legalnie) :-)
    No trudno.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 35. Data: 2013-01-09 14:23:11
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-09 14:14, R.e.m.e.K pisze:

    > A to szkoda, bo juz chcialem Ci dac info o tym jak go za free zdobyc
    > (legalnie) :-)
    > No trudno.

    Mimo wszystko - dziękuję za dobre chęci :)

    P.S.
    Subskrybuję Tipradar, BitsDuJour itp. (stąd te dziwne konwertery z
    wczorajszego posta), trochę tego softu przerzuciłem i powoli mam
    wrażenie, że one głównie różnią się kolorowym międzymordziem, za to
    funkcjonalnością i implementacją OpenCL praktycznie wcale.
    Chyba do czasu, aż otwarty x264 nie będzie przepisany na wsparcie OpenCL
    o poprawnej jego implementacji w tego typu konwerterach można zapomnieć.

    --
    /MB

  • 36. Data: 2013-01-09 15:49:52
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Mozesz cos wiecej napisac? Daloby sie zaemulowac CUDAka na OpenCl?

    Jednak nie ma. Wrzuciłem w googla zapytanie o emulator CUDA i pierwszy link
    kierował do techpowerup, ale teraz widzę się że to był ich prima aprilis.

  • 37. Data: 2013-01-09 16:18:48
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 15:49:52 +0100, maX napisał(a):

    > Jednak nie ma. Wrzuciłem w googla zapytanie o emulator CUDA i pierwszy link
    > kierował do techpowerup, ale teraz widzę się że to był ich prima aprilis.

    To raczej malo sensowne by bylo, bo GPU uzywa sie z potrzeby wydajnosci, a
    emulacja to w praktyce przeciwienstwo wydajnosci :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 38. Data: 2013-01-09 16:33:52
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > To raczej malo sensowne by bylo, bo GPU uzywa sie z potrzeby wydajnosci, a
    > emulacja to w praktyce przeciwienstwo wydajnosci :-)

    Gdyby emulowac CUDA na OpenCL na GPU to nie widze tu bledu.
    W koncu i tak karta lezy odlogiem...

  • 39. Data: 2013-01-09 16:41:36
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 16:33:52 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Gdyby emulowac CUDA na OpenCL na GPU to nie widze tu bledu.
    > W koncu i tak karta lezy odlogiem...

    Mysle, ze wydajnosc tej emulacji spadlaby do takiego poziomu, ze jej sens
    mijalby sie z celem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 40. Data: 2013-01-09 17:53:29
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Mysle, ze wydajnosc tej emulacji spadlaby do takiego poziomu, ze jej sens
    > mijalby sie z celem.

    Pozwól w koncu Jakubowi zagrzac pokoj kartą a nie farelką ;)