  • Data: 2023-01-02 21:23:09
    Temat: Re: Chłopy, Atmeg-i rzucili - prawie jak za komuny
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski napisał(a):

    > PICe brzydkie.

    Wymowa PIK. Co powiesz o oświetleniu Osram?:)
    Dla amatora upierdliwy może być ich raster 0,5 mm, minifale wymyślili później.
    Atmel postawił na 0,8 mm co jest w zasięgu dłubacza.

    Atmel szybszy, ale na Atmelu nie zrobisz licznika do 80 MHz, a na PICu owszem:)
    Za to w przemyśle widzę Atmelki ze względu na CAN, być może Atmel
    wprowadził obsługę CAN szybciej od Microchipa.
    Microchip 8 pin najtańszy kosztuje ze złotówkę, Atmel ze 2-3 droższy.

    A dziś? To co 5 lat temu brałeś po 8 pln dziś kosztuje 60 pln.
    mr.Kitaj nie śpi, patrz Gigadevice. Zaś z taniości masz uC za 3 centy z OTP.
    https://youtu.be/VYhAGnsnO7w

    U południowych sąsiadów pepiczków popularniejsze PIC`e.
    Ich kurs nt. PIC`ów w gazecie ma więcej odcinków niż niewolnica Isaura,
    Co ma swoje zalety, czytelnik dostaje procedury obsługi najpopularniejszych układów,
    na dziś pewnie z 80 typów. Zawsze to jakaś forma utrzymania czytelnika.

    Kiedyś na kitajskich stronach trafiłem zip`a/rar`a z procedurami w jęz. C
    pod kilka setek układów, niestety dysk se sformatowałem, a teraz nie mogę tego
    znaleźć
    na kitajskich stronach. Praktycznie aby się zalogować na jakie ichnie forum
    trza mieć kitajski nr. telefonu. Mają warezy, ale nie nie chcą się dzielić:)

    > A '51 to i w konstrukcjach sprzed 20 lat, co ja, 30 lat

    Cóż, odcinasz tylko kupony i nie bujasz się z problemem dostępności.