  • Data: 2011-04-09 18:37:06
    Temat: Re: Chińczyk potrafi - Dysk przenośny 500GB :)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości
    news:inq7d5$eif$1@opal.futuro.pl...
    > "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > To słowo "wchodziło". Pendrive przemalować prościej niż oszukiwać na
    > żywca plus dwie stalowe nakrętki. To sie nie trzyma kupy.
    > Sam fakt że dysk nie wibrował już jest ciekawe, a co dopiero wracać z
    > tym do sprzedawcy. Fejki jakich wiele.

    etam

    Miałem w łapach płytę główną do zdaje się i486, gdzie pamięć cache była na
    płycie nalutowana, na pierwszy rzut oka normalne scalaki, tylko ścieżki do
    nich jakoś w kółko się zapętlały.wokół tych 4-ch kostek.
    Klient składający PC'ta kupował płytę "z keszem" procka i nawet można mu
    było pokazać.. "o panie tu są te pamięci".
    Także że się chinolom opłacało tak płytę zaprojektować i wirtualne pamięci
    lutować.

    --
    Irokez