  • Data: 2011-04-09 19:45:26
    Temat: Re: Chińczyk potrafi - Dysk przeno?ny 500GB :)
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2011 20:51, J.F. pisze:
    > Sam kupilem na allegro pendrive 32GB. Sprzedawca mial tego wiecej,
    > cena smierdziala, ale kto nie ryzykuje ten nie zarabia.
    Trzeba było sprawdzić ile w hurcie kosztują takie kości samsunga ;)

    > Mial naprawde 256M. Sprzedawca pieniadze zwrocil .. i wystawial dalej.
    > Nie wiem o co tu chodzi - pare obrotow i sie jednak sprzeda ?

    Pewnie zaczął sprzedawać jako uszkodzone ;)

    Próbowałem jakieś pół roku temu kupić uszkodzone pendrive-y, żeby mieć
    obudowy. Ale się nie dało, bo ten syf mimo, że w kategorii uszkodzone,
    mimo, że z dużymi czerwonymi literami "PENDIRVE 256GB - SPRZEDAJE JAKO
    USZKODZONE, NIE PRZYJMUJE ZWROTÓW" szły po 70zł - po kilkadziesiąt na
    każdej aukcji.

    Nawet się zacząłem zastanawiać, czy nie kupić paczki 100 obudów,
    zostawić sobie potrzebnych 4 a reszty nie nafaszerować atmegami i
    sprzedać jako uszkodzonych pendrive, ale coś się z moim sumieniem kłóciło.

    P.S.
    Ciągle idą:
    http://allegro.pl/ekskluzywny-pendrive-256gb-wys-gra
    tis-i1536944276.html

    A ten już kłamie w żywe oczy "Ja używam jedną taką sztukę, operuję na
    kilku GB danych i działa prawidłowo.":
    http://allegro.pl/256gb-kingston-pendrive-flash-driv
    e-dt310-256-gb-i1543951725.html

    Michoo