  • 101. Data: 2016-10-12 10:39:32
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nti6qf$21q$...@n...chmurka.net...
    >Gdzieś czytałem, że w Kanadzie przez lata wygrywały wybory partie
    >rozdawniczo/zadłużające aż zrobił się krach totalny. Dopiero wtedy
    >obywatele się opamiętali i teraz głosują mądrze. Nie wiem kiedy to
    >się działo i ciekaw jestem na jak długo taka wiedza pozostaje w
    >wyborcach.

    W GB to ponoc normalne - wygrywaja "socjalisci", podnosza socjal,
    podnosza, az spoleczenstwo tego nie wytrzymuje i wtedy torysi
    wygrywaja i naprawiaja.
    Przez wiele lat ... po ktorych ludzie znow sobie przypominaja jak to
    za socjalizmu dobrze bylo :-0

    J.

  • 102. Data: 2016-10-12 10:48:52
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 12 października 2016 10:35:26 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    ednikow-na-przestrzeni-ostatnich-20-lat-z-podzialem-
    na-rzady/

    > moze jakies ciecia, bo w budzecie dziura, albo przekwalifikowania - np
    > pracownik poczty przestal byc urzednikiem.

    Były okresy że reformowano struktury i przenoszono ludzi do "organizacji
    pozarządowych".

    > To urzednicy czy "sektor publiczny" ? Bo moze np zwolnili sprzataczke
    > i zatrudnili firme z przetargu ...

    Coś w ten deseń.
    Tylko dosyć kreatywnie.
    W praktyce tych spadków nie było.

    Usamodzielnione szpitale, przychodnie, przedsiębiorstwa komunalne itp.
    I niby ilośc urzędników spadała.
    A w praktyce pieniądze jak szły z budżetu do tych jednostek tak idą. A ludzie jak
    pracowali tak pracują...

  • 103. Data: 2016-10-12 11:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >No no, w Kanadzie była Kanadyjska Partia Nosorożców. 4 miejsce w
    >wyborach w 1984. Obiecywali:
    >- uchylenia prawa grawitacji
    >- redukcji prędkości światła, jako że jest zdecydowanie za duża
    >- wybrukowania prowincji Manitoba w celu utworzenia największego na
    >świecie parkingu
    [...]

    Ale caly kontekst znasz ?

    Bo moze tak jak u nas - jedni juz sie zasluzyli i na nich glosowac sie
    nie chce, drudzy tez sie juz zasluzyli, a wiec glosy zdobywa jakis
    Kukiz, Palikot, Lepper, Rewinski, Cicciolina ...

    Przy czym tak wybrani wcale zle rzadzic nie musza ... ale cos mi sie
    widzi, ze Kukiz wielu wyborcow zawiodl ...

    J.

  • 104. Data: 2016-10-12 11:35:37
    Od: v...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > moze jakies ciecia, bo w budzecie dziura, albo przekwalifikowania - np
    > pracownik poczty przestal byc urzednikiem.

    Wykresy są różne, na jednych spada, na drugich rośnie.
    Może to zależy od sposobu liczenia. Rok 2000 na wykresach
    to drugi (po 2010) taki w historii gdzie najwięcej sprywatyzowano.
    Może urzędnicy przeskoczyli z publicznego do prywaty.
    Tak tylko gdybam, nie sprawdzałem.

  • 105. Data: 2016-10-12 12:26:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik vernon napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >to drugi (po 2010) taki w historii gdzie najwięcej sprywatyzowano.
    >Może urzędnicy przeskoczyli z publicznego do prywaty.

    A tak w druga strone - przyszedl rok 2004 i trzeba bylo zatrudnic w
    urzedach ludzi od dotacji unijnych :-)
    Na dobra sprawe, to trzeba ich bylo zatrudnic w 2002 ...

    Urzedow troche powstalo, ale czy to zle, ze mamy UOKiK, URE, UKE, RPO,
    RPU, RPP, ...

    J.

  • 106. Data: 2016-10-12 13:38:56
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Ja byłem i nie płaczę, coś przegapiłem?
    > ---
    > To pewnie ja płaczę

    Sory gregory nie wiem, to nie mój problem.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 107. Data: 2016-10-12 13:54:47
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 11.10.2016 o 20:49, re pisze:
> [...]
    > świecie parkingu
    > - podwyższenia poziomu edukacji przez wybudowanie szkół o większej

    Daj se spokój z partyjnymi pierdopłami, na co dzień w telewizorze z
    polskiego sejmu podobne słyszę. Niech chociaż tu będzie bez tego.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 108. Data: 2016-10-12 18:30:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek Grądys"

> [...]

    Daj se spokój z partyjnymi pierdopłami, na co dzień w telewizorze z
    polskiego sejmu podobne słyszę. Niech chociaż tu będzie bez tego.
    Ja tylko w temacie "co można obiecać i jak na tym wyjść" :-)

  • 109. Data: 2016-10-12 23:08:36
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-10-12 o 12:26, J.F. pisze:

    > Urzedow troche powstalo, ale czy to zle, ze mamy UOKiK, URE, UKE,
    > RPO, RPU, RPP, ...

    i jeszcze ChGW... A wszystkie razem robią, robią, a jak już zrobią, to
    tylko należy pociągnąć za sznurek, bul, bul, bul - i klozet pusty

  • 110. Data: 2016-10-15 10:20:58
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-10-11 20:40, re wrote:
    (ciap)
    > Co Ty za bzdury opowiadasz. Przecież ZUS jest tak czy siak wtopą.
    > Natomiast ktoś musi na tych obiboków pracować. A jak zmusić do pracy jak
    > ktoś tak czy siak dostanie emeryturę.

    Co do ZUS, to była sensowna propozycja, zaraz po transformacji:
    było jeszcze sporo majatku do sprywatyzowania jakby nie patrzeć
    wspólnego i wspólnie wypracowanego.
    Część akcji (moze 30%, a może 10%) sprywatyzowanych spółek zasiliłaby
    ZUS==fundusz emerytalny.
    Logiczne, etyczne, sprawiedliwe...
    Tylko żadna ku..a siedzaca w sejmie nie chciała o tym słyszeć!

    Włodek

    P.S.

    "Nie chce mi się z Wami gadać"

    WW