    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Date: Tue, 11 Oct 2016 10:10:49 +0200
    <nt8kn8$shk$1@dont-email.me> <nt97gg$l53$1@node2.news.atman.pl>
    <57f92b38$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <57f962dd$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <ntc10b$oda$1@node1.news.atman.pl> <ntd08p$pdj$1@node1.news.atman.pl>
    <57fa053c$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <57fa07b0$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ntd5je$v47$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nteguq$bv2$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57fb60f0$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57fb74dc$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <57fb8d83$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57fba633$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <57fbff81$0$9165$b1db1813$a307dbb3@news.astraweb.com>

    W dniu 10-10-2016 o 22:52, jedrek pisze:

    > Przecież dzięki ZUS kręci się gospodarka................
    > http://niewygodne.info.pl/artykul7/03051-ZUS-jednym-
    z-najwiekszych-pracodawcow-w-Polsce.htm

    > :D
    > Przykład ZUS pokazuje jakim wielki rakiem z przerzutami jest to chore
    > państwo. Głupiej biurwy na każdym kroku nasrane na pęczki z łapanki
    > uliczno-rodzinnej i prywatny na to zapierd..............
    > Póki tego rozrośniętego dziadostwo się nie utnie to nic się nie zmieni,
    > biurwa w swej głupocie już sama się gubi w tym wszystkim, ale oni
    > przecież "budują" państwo... 95% biurwy w tym kraju to zbyteczny balast,
    > który nic kompletnie nie tworzy tylko niszczy.

    Ja myślę, że na głupotę działa tylko terapia szokowa. Urzędników będzie
    przybywać, będą podnosić podatki. Ludzi coś wytwarzających będzie coraz
    mniej, młodzi będą wyjeżdżać lawinowo. Będzie brakowało kasy dla
    urzędników (i emerytów, którzy raczej nie wyjadą) więc będą podnosić
    podatki aż wszyscy potrafiący cośkolwiek zrobić wyjadą. Dopiero wtedy
    jest szansa na opamiętanie, ale w trybie szokowym. Albo wróci
    normalność, albo zaproszą imigrantów (jeśli wcześniej jakiś sąsiad nie
    zlituje się nad ziemią której nikt nie umie zagospodarować).

    Gdzieś czytałem, że w Kanadzie przez lata wygrywały wybory partie
    rozdawniczo/zadłużające aż zrobił się krach totalny. Dopiero wtedy
    obywatele się opamiętali i teraz głosują mądrze. Nie wiem kiedy to się
    działo i ciekaw jestem na jak długo taka wiedza pozostaje w wyborcach.
    P.G.