eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCheaptuning ma to sens?Re: Cheaptuning ma to sens?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Cheaptuning ma to sens?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <3...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <4...@4...net>
    <a...@g...com>
    Date: Tue, 5 Apr 2016 00:17:14 +0200
    Message-ID: <n6gy5yv3er4y$.bmqyn9usx84.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1459808245 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22829 89.77.179.152:9378
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579422
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 4 Apr 2016 01:24:39 -0700 (PDT), WS napisał(a):

    > On Monday, April 4, 2016 at 9:55:48 AM UTC+2, Tomasz Pyra wrote:
    >
    >>> Wirus to nie tylko kilka KM więcej, to również zwiększenie momentu obrotowego,
    które procentowo może być wyższe niż zwiększenie mocy,
    >>
    >> Nie, nie może :)
    >> Jest to fizycznie niemożliwe.
    >
    > e tam, zalezy o czym jest mowa
    > Jesli o maksymalnej mocy i maksymalnym momencie (a pewnie z 90% klientow taka
    wartosc dostaje i sie ciesza, ze jest wiecej) to jest mozliwe, bo wystepuja przy
    innych predkosciach obrotowych silnika i moga sie zmieniac w pewnym zakresie
    "niezaleznie". np. jesli zwiekszy sie max moment , to oczywiscie odpowiadajaca mu moc
    tez, ale przy wyzszych obrotach przebieg momentu (i mocy) moze byc jak przed
    zmiana...

    Oczywiście jest tak jak mówisz.
    Można powiększyć moc i moment obrotowy tylko w dolnym zakresie obrotów co
    spowoduje podniesienie się parametru maksymalnej wielkości momentu
    obrotowego.

    Jest to dokładnie to oszustwo o którym mówiłem - przychodzi klient z
    pieniędzmi na CHEAPtuning, z samochodem w którym dany tuner nie potrafi
    podnieść osiągów, lub nie jest to możliwe bez ingerencji mechanicznej.

    No to żeby klient z pieniędzmi sobie nie poszedł (np. do konkurencji która
    nie będzie mieć skrupułów), to można mu zapodać bajkę o dobrych momentach i
    złych mocach, zrobić co się da i już.
    Efekt wow będzie bo klient wciśnie w gaz i wbije go w fotel.

    Samochód który w 10s przyspieszał do 100km/h będzie przyspieszał w 9.9s, za
    to jadąc na niewłaściwym biegu kiedyś przyspieszał w 20s, a teraz będzie
    przyspieszał w 17s, więc kop jest.
    A za chwilę padnie turbo, sprzęgło, korbowody i skrzynia biegów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: