-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Cheaptuning ma to sens?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <3...@g...com>
<2...@t...pl>
<4...@4...net>
<a...@g...com>
Date: Tue, 5 Apr 2016 00:17:14 +0200
Message-ID: <n6gy5yv3er4y$.bmqyn9usx84.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1459808245 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22829 89.77.179.152:9378
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579422
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 4 Apr 2016 01:24:39 -0700 (PDT), WS napisał(a):
> On Monday, April 4, 2016 at 9:55:48 AM UTC+2, Tomasz Pyra wrote:
>
>>> Wirus to nie tylko kilka KM więcej, to również zwiększenie momentu obrotowego,
które procentowo może być wyższe niż zwiększenie mocy,
>>
>> Nie, nie może :)
>> Jest to fizycznie niemożliwe.
>
> e tam, zalezy o czym jest mowa
> Jesli o maksymalnej mocy i maksymalnym momencie (a pewnie z 90% klientow taka
wartosc dostaje i sie ciesza, ze jest wiecej) to jest mozliwe, bo wystepuja przy
innych predkosciach obrotowych silnika i moga sie zmieniac w pewnym zakresie
"niezaleznie". np. jesli zwiekszy sie max moment , to oczywiscie odpowiadajaca mu moc
tez, ale przy wyzszych obrotach przebieg momentu (i mocy) moze byc jak przed
zmiana...
Oczywiście jest tak jak mówisz.
Można powiększyć moc i moment obrotowy tylko w dolnym zakresie obrotów co
spowoduje podniesienie się parametru maksymalnej wielkości momentu
obrotowego.
Jest to dokładnie to oszustwo o którym mówiłem - przychodzi klient z
pieniędzmi na CHEAPtuning, z samochodem w którym dany tuner nie potrafi
podnieść osiągów, lub nie jest to możliwe bez ingerencji mechanicznej.
No to żeby klient z pieniędzmi sobie nie poszedł (np. do konkurencji która
nie będzie mieć skrupułów), to można mu zapodać bajkę o dobrych momentach i
złych mocach, zrobić co się da i już.
Efekt wow będzie bo klient wciśnie w gaz i wbije go w fotel.
Samochód który w 10s przyspieszał do 100km/h będzie przyspieszał w 9.9s, za
to jadąc na niewłaściwym biegu kiedyś przyspieszał w 20s, a teraz będzie
przyspieszał w 17s, więc kop jest.
A za chwilę padnie turbo, sprzęgło, korbowody i skrzynia biegów.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.16 15:09 Adam
- 07.04.16 00:51 Tomasz Pyra
- 07.04.16 13:16 Adam
- 07.04.16 13:29 twistedme
- 07.04.16 14:31 Adam
- 07.04.16 14:48 twistedme
- 07.04.16 17:55 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=