eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCheaptuning ma to sens?Re: Cheaptuning ma to sens?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Cheaptuning ma to sens?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <3...@g...com>
    Date: Sat, 2 Apr 2016 15:01:03 +0200
    Message-ID: <1osbh83qz80x3$.6v1vx4tecuet$.dlg@40tude.net>
    Lines: 15
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1459602070 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 89.77.179.152:12424
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579234
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 1 Apr 2016 12:25:32 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Nadal samochodu nie kupiłem ale mam pytanie :)
    >
    > Czy zwiekszenie mocy o z 122 do 135 KM dla octavii ma sens?
    > I bedzie odczuwalne poza efektem placebo?

    To jest 10%.
    Jak dla mnie dolna odczuwalna granica.

    W silniku wolnossącym taką różnicę masz jak temperatura powietrza spadnie o
    30C. W silniku turbo z IC nawet trochę mniej (pewnie ze 20C).

    Więc poczujesz mniej-więcej o tyle o ile teraz czujesz że zimą masz
    mocniejsze auto.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: