  • 11. Data: 2012-08-01 08:45:21
    Temat: Re: Chcę telewizję cyfrową naziemną +nTV + Polsat Sport
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marlod" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jv9gmq$j27$...@i...gazeta.pl...

    > mam n-kę z 2 Eurosportami. chcę miec zestaw programów n-ki na 2
    > telewizorach i dodatkowo Polsat Sport którego n-ka nie oferuje. Czy ktoś
    > podpowie jak najlepiej i najtaniej mieć wszystko na 2 telewizorach w 2
    > sasiednich pokojach? To że n multiroom standard to wiem, abonament
    > standardowy plus chyba 15zł miesięcznie za multiroom (bez nagrywania i VOD
    > !) Ale jak rozwiazać dostęp naziemnej cyfrowej Solorza z Polsatem Sport na
    > 2 telewizory? Da się na jeden abonament za 15zł za TV Solorza z
    > multipleksu rozdzielić sygnał na 2 TV?

    Jeśli interesuje Cię tylko jeden kanał, to nie ma problemu, ustawisz tuner
    na Polsat Sport i rozdzielisz sygnał z wyjścia tunera, chyba że ma ich
    więcej niż jedno.

  • 12. Data: 2012-08-02 22:50:36
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-08-01 08:45, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli interesuje Cię tylko jeden kanał, to nie ma problemu, ustawisz
    > tuner na Polsat Sport i rozdzielisz sygnał z wyjścia tunera, chyba że ma

    To nie da się podłączyć na USB instalacji Solorzowego Cyfrowego Polsatu
    naziemnego do dekodera n-ki w opcji multiroom za 20zł tak aby obok
    telewizora nie stały 2 dekodery jeden na drugim? (n-ki i Cyfrowego
    naziemnego Polsatu)? Skoro multiroom w wyższej opcji ma DVB-T naziemne
    to teoretycznie powinno być możliwe oglądanie na tym zakodowanych
    programów naziemnych Polsatu (chociażby na 1 telewizorze). To co
    proponujecie w opcji minimum?

  • 13. Data: 2012-08-02 23:01:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > naziemnego do dekodera n-ki w opcji multiroom za 20zł tak aby obok
    > telewizora nie stały 2 dekodery jeden na drugim? (n-ki i Cyfrowego

    Znaczy co chcesz na usb podłączać i do czego?
    Dekodery po usb chcesz połączyć?

    >Skoro multiroom w wyższej opcji ma DVB-T naziemne to teoretycznie powinno
    >być możliwe oglądanie na tym zakodowanych programów naziemnych Polsatu
    >(chociażby na 1 telewizorze).

    Zakodowanych?
    A co niby ma je odkodować i gdzie chcesz włożyć kartę kodową Polsatu?

    Odkodowane to sobie możesz obejrzeć, ale do zakodowanych potrzebujesz już
    drugiego dekodera i to pewnie sparowanego z karą polstau.

    >To co proponujecie w opcji minimum?

    Dać sobie spokój z jedną z tych platform.

  • 14. Data: 2012-08-02 23:57:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]

    > Odkodowane to sobie możesz obejrzeć, ale do zakodowanych potrzebujesz już
    > drugiego dekodera i to pewnie sparowanego z karą polstau.

    Halo! Pobudka!
    Polsat ma własny kodowany multipleks. Naziemny multipleks.

  • 15. Data: 2012-08-02 23:59:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    marlod <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > naziemnych Polsatu (chociażby na 1 telewizorze). To co proponujecie w opcji

    MUX-4 (Polsat) możesz oglądać tylko na dekoderze Polsatu. Jednym. Bo drugi
    jest tylko do komputera czy tabletu.

  • 16. Data: 2012-08-03 05:21:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:501af796$...@n...home.net.pl...

    > Halo! Pobudka!
    > Polsat ma własny kodowany multipleks. Naziemny multipleks.

    No i co w związku z tym?
    Kodowany jest, skoro jest kodowany, to potrzebuje odpowiedniego sprzętu do
    odkodowywania.
    Dekoder n na pewno do tego celu się nie nada.

  • 17. Data: 2012-08-03 10:39:14
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > To nie da się podłączyć na USB instalacji Solorzowego Cyfrowego Polsatu
    > naziemnego

    nie da się !!!
    a to o czym mówisz to jest TV Mobilna o rozdzielczości 360x288
    jest to do oglądania na komórce lub tablecie a nie na telewizorze

    Arek.

  • 18. Data: 2012-08-03 14:15:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote:

    > nie da się !!!
    > a to o czym mówisz to jest TV Mobilna o rozdzielczości 360x288
    > jest to do oglądania na komórce lub tablecie a nie na telewizorze

    Nie tylko
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/dekode
    r-t-hd-1000.cp

  • 19. Data: 2012-08-03 16:21:19
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Nie tylko
    > http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/dekode
    r-t-hd-1000.cp

    ale autorowi nie chodzi o kanały DVB-T z mux 1,2,3

    Arek.

  • 20. Data: 2012-08-03 18:51:49
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Dać sobie spokój z jedną z tych platform.

    A to niby dlaczego? Chce Polsat Sport i n to co doradzisz?

    --

    Jingiel