  • 1. Data: 2012-07-26 15:00:25
    Temat: Telewizja z netii
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    ma ktos? jak sie sprawuje??

  • 2. Data: 2012-07-26 16:03:05
    Temat: Re: Telewizja z netii
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-07-2012 15:00, Magiera pisze:
    > ma ktos? jak sie sprawuje??

    rodzice mieli 1 dzien bo chcieli zamiast n. mialo byc taniej i lepiej,
    okazalo sie ze nie dosc ze zadnego kanalu hd, to jeszcze samo sd w
    porownaniu do n to jakas pomylka (blade kolory i bardziej widac
    kompresje). jakby chcieli full pakiet (z hd, hbo, cinemaxy itp) taki jak
    maja w n, to musieliby zaplacic 250pln z telefonem i internetem (inaczej
    sie nie da), gdzie w n placa 99 pln i internet i telefon maja od innych
    opow (wychodzi taniej i szybciej)

  • 3. Data: 2012-07-27 16:06:31
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 15:00, Magiera pisze:
    > ma ktos? jak sie sprawuje??

    Tak się składa , że mam i "n" i pełną Netię /z internetem,HBO GO itd./
    W moim przypadku przy szybkości łącza 6 Mb jest wszystko O.K.
    Faktycznie filmy HBO w niskiej rozdzielczości , ale jakość zupełnie
    dobra.
    Mam "n" i TV 42" na parterze - ale stale okupowane przez żonę .
    i Netie z TV i HBO GO podłączone do rzutnika w pokoju na piętrze
    Mimo , że jest SD to i tak obraz 110 cali jest bardzo dobry , a
    przynajmniej porównywalny z filmami na DVD .