  • 1. Data: 2012-07-30 00:48:21
    Temat: dvb-t mux-3 Zorawina
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak daleko siega mux-3 nadawany z Zorawiny k. Wroclawia? Jest moze
    jakas mapka z zasiegiem (wyliczonym i rzeczywistym)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-07-30 06:27:27
    Temat: Re: dvb-t mux-3 Zorawina
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    http://www.emitel.pl/mux3-etap-3.jpg-62385

    --

    Jingiel

  • 3. Data: 2012-07-30 07:41:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 30.07.2012 00:48, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > jak daleko siega mux-3 nadawany z Zorawiny k. Wroclawia? Jest moze
    > jakas mapka z zasiegiem (wyliczonym i rzeczywistym)?

    dość daleko, ale antena jest sektorowa ustawiona na Wrocław.
    jakiś czas temu ustawiałem spory kawałek za Oleśnicą i działa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 4. Data: 2012-07-30 12:52:18
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 30 Jul 2012 07:41:00 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >dość daleko, ale antena jest sektorowa ustawiona na Wrocław.
    >jakiś czas temu ustawiałem spory kawałek za Oleśnicą i działa.

    no wlasnie interesuje mnie ten kawalek....Sycow (rodzinka tam
    mieszka).

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-08-01 23:03:15
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 30 Jul 2012 12:52:18 +0200, a...@p...pl wrote:

    >no wlasnie interesuje mnie ten kawalek....Sycow (rodzinka tam
    >mieszka).

    pawell32 odezwij sie na email?

    peptulis malpa web kropka de

    --