  • 1. Data: 2012-07-28 22:27:45
    Temat: Chcę telewizję cyfrową naziemną +nTV + Polsat Sport
    Od: marlod <k...@g...pl>

    Witam,

    chcę od jesienie zrezygnować z analogowej kablówki za 49zł/m-c. Mam na
    balkonie antenę sat nTV, którą chcę w przyszłości obsłużyć multiroom n
    TV. Problem w tym że nie ma Polsatu Sport w NTV, jest tylko Polsat Sport
    News. Jakie rozwiązanie proponujecie poza nTV multiroom tak aby na 2
    telewizorach mieć n-kę oraz Polsat Sport? Może telewizja Solorza z
    kilkunastoma kanałami z multipleksów za 15zł/m-c, dobrze myślę? Da się
    to zainstalować na 2 telewizorach? Ma być n-ka i Polsat Sport z
    naziemnej cyfrówki na 2 telewizory!!! Czekam na propozycje, bo 49zł na
    kablówkę przy n-ce i naziemnej cyfrówce nie opłaca się dłużej utrzymywać.

  • 2. Data: 2012-07-29 00:45:54
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    może takie rozwiązanie http://ocenystron.pl/strony/weeb.tv/ramka 50gr za
    dzień

    Arek.

  • 3. Data: 2012-07-29 06:49:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marlod" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > telewizorach mieć n-kę oraz Polsat Sport? Może telewizja Solorza z
    > kilkunastoma kanałami z multipleksów za 15zł/m-c, dobrze myślę?

    I n-ka osobno?

  • 4. Data: 2012-07-29 11:19:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-07-2012 00:45, Arek. pisze:

    > może takie rozwiązanie http://ocenystron.pl/strony/weeb.tv/ramka 50gr
    > za dzień
    >
    > Arek.

    bywa niestety ze dziala srednio i do tego wszystko zalezy od jednego
    "nadawcy"

  • 5. Data: 2012-07-30 17:40:41
    Od: xxx <k...@g...pl>

    W dniu 2012-07-29 06:49, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "marlod" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > I n-ka osobno?

    tak, osobo bo mają być 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na każdym z 2
    telewizorów.

  • 6. Data: 2012-07-30 18:24:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "xxx" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > tak, osobo bo mają być 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na każdym z 2
    > telewizorów.

    I kupisz w tym celu 4 dekodery?

  • 7. Data: 2012-07-30 19:02:47
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > I kupisz w tym celu 4 dekodery?

    A kto bogatemu zabroni? ;-)))

  • 8. Data: 2012-07-30 20:41:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 30.07.2012 17:40, xxx wrote:

    > tak, osobo bo mają być 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na każdym z 2
    > telewizorów.

    to na polsacie nie ma eurosportu?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-07-31 22:54:51
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-07-30 20:41, pawell32 wrote:

    > to na polsacie nie ma eurosportu?

    mam n-kę z 2 Eurosportami. chcę miec zestaw programów n-ki na 2
    telewizorach i dodatkowo Polsat Sport którego n-ka nie oferuje. Czy ktoś
    podpowie jak najlepiej i najtaniej mieć wszystko na 2 telewizorach w 2
    sasiednich pokojach? To że n multiroom standard to wiem, abonament
    standardowy plus chyba 15zł miesięcznie za multiroom (bez nagrywania i
    VOD !) Ale jak rozwiazać dostęp naziemnej cyfrowej Solorza z Polsatem
    Sport na 2 telewizory? Da się na jeden abonament za 15zł za TV Solorza z
    multipleksu rozdzielić sygnał na 2 TV?

  • 10. Data: 2012-08-01 00:18:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 31.07.2012 22:54, marlod wrote:
> [...]
    > sasiednich pokojach? To że n multiroom standard to wiem, abonament
    > standardowy plus chyba 15zł miesięcznie za multiroom (bez nagrywania i

    nie 15, a 10 przy mr standard.
    mr premium kosztuje +20 zł i masz dokładnie to samo co na black,
    łacznie z vod + dvb-t.

    > Ale jak rozwiazać dostęp naziemnej cyfrowej Solorza z Polsatem
    > Sport na 2 telewizory?

    to proste - kupić 2 dekodery ;-)

    > Da się na jeden abonament za 15zł za TV Solorza z
    > multipleksu rozdzielić sygnał na 2 TV?

    hmmm, da się, ale oglądać będziesz ten sam kanał, ale jak
    sądzę nie o to chodzi.
    jak chcesz niezależnie, to się nie da.

    --
    pozdrawiam. pawell32