  • 1. Data: 2012-07-25 20:16:11
    Temat: Co moze listonosz ...
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Komentarz:

    dr Piotr Kładoczny, Helsińska Fundacja Praw Człowieka:

    Nie mamy obowiązku wpuszczać pracownika poczty do domu, a on nie ma prawa
    tego od nas wymagać. Byłaby to ingerencja w nasze konstytucyjne prawa.
    Obywatel ma prawo do świętego spokoju i tego, żeby nikt bez jego zgody nie
    wchodził mu do domu. Ingerencja w te prawa musi być czymś poważnie
    uzasadniona - a nie jest uzasadnieniem, że ktoś być może nie płaci
    abonamentu.
    http://wyborcza.pl/1,75475,12166403,Czy_beda_nas_sci
    gac_za_abonament_.html#ixzz21GO7FUZU

  • 2. Data: 2012-07-26 09:46:46
    Temat: Re: Co moze listonosz ...
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Nie mamy obowiązku wpuszczać pracownika poczty do domu, a
    > on nie ma prawa
    > tego od nas wymagać.

    I to takie odkrywcze jest? ;-)

  • 3. Data: 2012-07-26 10:08:25
    Od: Lord Donald <l...@s...pl>

    W dniu 25.07.2012 20:16, jerzy.n pisze:
    > Komentarz:
    >
    > dr Piotr K?adoczny, Helsi?ska Fundacja Praw Cz?owieka:
    >
    > Nie mamy obowi?zku wpuszcza? pracownika poczty do domu, a on nie ma prawa
    > tego od nas wymaga?. By?aby to ingerencja w nasze konstytucyjne prawa.
    > Obywatel ma prawo do ?wi?tego spokoju i tego, ?eby nikt bez jego zgody nie
    > wchodzi? mu do domu. Ingerencja w te prawa musi by? czym? powa?nie
    > uzasadniona - a nie jest uzasadnieniem, ?e kto? by? mo?e nie p?aci
    > abonamentu.
    > http://wyborcza.pl/1,75475,12166403,Czy_beda_nas_sci
    gac_za_abonament_.html#ixzz21GO7FUZU

    Widocznie mało się jeszcze obłowiła ta nepotyczno-kumoterska banda
    PO/PSL z TVP, w zamian serwując nam ten chłam reklam i szmiry medialnej.
    Kolejny podatek na ich wypasione fury. Z resztą mamy co chcieliśmy,
    fascynacja filmem "Dnastia" za PRL zamieniła się w codzienność, niestety
    jak nikt tego nie zauważył wątku w tamtym filmie tak i teraz oznacza to
    przepych wybranej niewielkiej nepotycznej bandy trzymającej władzę i
    nędzę dla pospólstwa. No ale media są ważne, co jakiś czas wysadzą jakiś
    wieżowiec lub postrzelają do ludzi aby nam pokazać, że nędza w jakiej
    żyjemy ma jakiś cel, w imię świętej wojny z terroryzmem, bo naród jest
    zdolny do poświęceń.

  • 4. Data: 2012-07-26 11:58:27
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-25 20:16, jerzy.n pisze:
> [...]
    > wchodził mu do domu. Ingerencja w te prawa musi być czymś poważnie
    > uzasadniona - a nie jest uzasadnieniem, że ktoś być może nie płaci

    To się nazywa uzasadnione popełnienie przestępstwa, a i listonosz nie
    będzie sam.. Już oni was wyłapią, - Wy którzy chcielibyście oglądać
    "Klan", a za to nie płacić..

  • 5. Data: 2012-07-26 12:44:24
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > To się nazywa uzasadnione popełnienie przestępstwa, a i listonosz nie
    > będzie sam.. Już oni was wyłapią, - Wy którzy chcielibyście oglądać
    > "Klan", a za to nie płacić..

    Jak sam oglądasz M jak miłość to twój problem , a z tym prawem to masz na
    bakier.Dosyć robienia wala z ludzi i odprawy w setkach tysięcy niech płacą z
    tego co zarobią a nie z mojego abonamentu

  • 6. Data: 2012-07-26 14:19:42
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-26 12:44, jerzy.n pisze:
    > Jak sam oglądasz M jak miłość to twój problem , a z tym prawem to masz na
    > bakier.Dosyć robienia wala z ludzi i odprawy w setkach tysięcy niech płacą z
    > tego co zarobią a nie z mojego abonamentu

    Nie lamentuj tylko przy urnie nie wybieraj już mniejszego zła tylko
    rzeczywiście wyraź swoje zdanie.
    Nie ma na kogo głosować? Wysil się trochę.
    Z każdym dniem, każdą nową wiadomością w mediach o nowych przewałach,
    marnotrawstwie nieudacznikach rozporządzających Twoimi podatkami,
    zadłużających się ponadmiarę przybywa powodów żeby głosować na tych co
    zwą ich oszołomami, nierealnymi politykami ;-) odstają od przyjętej
    poprawności.

  • 7. Data: 2012-07-26 14:41:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-07-2012 14:19, z pisze:

> [...]
    > zadłużających się ponadmiarę przybywa powodów żeby głosować na tych co
    > zwą ich oszołomami, nierealnymi politykami ;-) odstają od przyjętej

    ciagnac OT, ci zwani oszolomami juz byli i wiemy jak bylo i jak bedzie.
    na 100% nic sie w tej materii nie zmieni. tu trzeba po prostu calosc
    zaorac i stworzyc od nowa (wszelakie prawo).

  • 8. Data: 2012-07-26 15:50:09
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 26 Jul 2012 14:19:42 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    >zadłużających się ponadmiarę przybywa powodów żeby głosować na tych co
    >zwą ich oszołomami, nierealnymi politykami ;-) odstają od przyjętej

    Znaczy na Ruch Palikota?

    --
    Maciej Bójko

  • 9. Data: 2012-07-26 16:20:45
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-26 15:50, Maciej Bojko pisze:

    > Znaczy na Ruch Palikota?

    Jeśli potrafisz powiedzieć jaki ta "partia" ma program-poglądy to tak ;-)

  • 10. Data: 2012-07-26 16:29:01
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-26 14:41, K pisze:

    > ciagnac OT, ci zwani oszolomami juz byli i wiemy jak bylo i jak bedzie.
    > na 100% nic sie w tej materii nie zmieni. tu trzeba po prostu calosc
    > zaorac i stworzyc od nowa (wszelakie prawo).

    A ja myślałem że o Korwinie ktoś jeszcze pamięta i zaraz się skończy
    bluzgami a tu proszę "parlamentarny wersal" :-)